הבקשה של צופית גרנט - "זה דבר שכבר לא רואים במחוזותינו בכל יום"

אשת התקשורת שיתפה סיפור נוגע ללב על מורה נערץ, ופנתה לקהל העוקבים ברשת החברתית בבקשה לתת כתף ולסייע, "לא מסוגל לעשות את מה שהוא כל כך אוהב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/23 14:04 טו באב התשפג

הבקשה של צופית גרנט - "זה דבר שכבר לא רואים במחוזותינו בכל יום"
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

סיפור חייה של צופית גרנט כלל נטישה הורית וסיפור משפחתי מורכב. היא הצליחה למנף את החווית הקשות שעברה למנוע ותשוקה לסיוע לאחר, כפי שעושה לא אחת בתוכניתה "אבודים". בשנים האחרונות נישאה לזמר החרדי שולי רנד, ועבור שניהם מדובר בזוגיות פרק ב', שמהווה השראה לזוגות מעורבים נוספים, כמו גם לחיבורים מרגשים בין קבוצות שונות בעם.

גם אני למדתי בבית הספר ההוא

הפעם, כשגרנט נתקלה במקרה נוסף של בקשת עזרה שנגע ללבה, היא לא היססה לבקש את עזרת עשרות אלפי עוקביה באינסטגרם. "השבוע נתקלתי בגיוס כספים נוגע ללב של קבוצת תלמידים ותלמידות לשעבר מבית הספר הדסים למען המורה הנערץ עליהם", היא סיפרה בפוסט חדש, "זה דבר שכבר לא רואים במחוזותינו בכל יום". בנימה אישית שיתפה, "גם אני גדלתי בכפר הנוער הדסים".

אשת התקשורת סיפרה על המורה הנערץ, והסבירה כי כעת הוא ומשפחתו נמצאים במשבר רפואי קשה, ולכן הוא "לא מסוגל לעשות את מה שהוא כל כך אוהב, לשנות את העולם פיסה אחר פיסה. תלמידיו מרגישים שזה הזמן להכיר לו תודה, למען צבי ולמען ההמשכיות של דרכו הייחודית". גרנט ביקשה: "עוד יומיים נשארו למאמץ האדיר הזה - תנו כתף".