אמילי עמרוסי חוגגת: "אין לכם מושג כמה אתם חשובים לי"

סקר TGI - הבוחן את הרייטינג של תכנית ספציפיות ברדיו - שימח את המגישה ואשת התקשורת הסרוגה, שהודתה למאזינים: "נתונים משוגעים שמפתיעים גם אותנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/23 17:28 יד באב התשפג

אמילי עמרוסי חוגגת: "אין לכם מושג כמה אתם חשובים לי"
אמילי עמרוסי, צילום: רעות לביא

סקר TGI שפורסם אתמול (ב') חשף את נתוני האזנה של הישראלים. כרגיל, שתי הקבוצות הגדולות בישראל, גלי צה"ל ותאגיד השידור נלחמות ביניהם על הבכורה כאשר גם בתחנות הרדיו האזוריות חלו מספר שינויים. המגישה הסרוגה של התכנית "אמילי והפרופסור", אמילי עמרוסי, חגגה את העלייה שנרשמה בתכנית המשותפת שלה עם יובל אלבשן בכאן רשת ב'.

"נכנסים אל הסלון שלנו ומקשיבים לוויכוח הישראלי הבלתי נגמר"

"בכל פעם נדמה שהגענו לשיא, שאין איך לעלות מעבר לזה", כתבה אשת התקשורת. "בכל TGI - שוב קפיצה במספר המאזינים. ושוב נתונים משוגעים שמפתיעים גם אותנו. המאזינים מצטרפים בשקט, בלי פרומואים, בלי קידום ברשתות. נכנסים אל הסלון שלנו, מקשיבים לוויכוח הישראלי הבלתי נגמר, משתתפים בצעקות על הרדיו, מבטאים את הרצון בשיחה הנוקבת והעוקצנית, שתמיד מסתיימת בהומור וחיבה. חוזרים מדי שבוע. ומביאים את החברים שלהם. אורגני לגמרי".

היא המשיכה: "הפעם: פעימה נוספת של עשרות אלפי מאזינים חדשים שהצטרפו למאות האלפים הנאמנים לאמילי והפרופסור ברדיו. תודה רבה למאזינים, צופים ומגיבים. אישית, תודה ממני. אין לכם מושג כמה אתם חשובים לי. ולאיש אחד, בלתי נסבל בדעותיו ונסבל בהחלט כחבר, יובל אלבשן".