נמסנו: חנן בן ארי שיתף תמונה ראשונה של התינוקת החדשה

שעות ספורות לאחר לידת בתו השביעית, הזמר חנן בן ארי שיתף בחשבון הפייסבוק שלו תמונה ראשונה וחמודה במיוחד של התינוקת החדשה, "פתאום הם שבעה"

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 31/07/23 11:10 יג באב התשפג

נמסנו: חנן בן ארי שיתף תמונה ראשונה של התינוקת החדשה
חנן בן ארי, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מזל טוב לזמר המצליח חנן בן ארי ולרעייתו הדסה על לידת ביתו הלילה (א') שתצטרף לששת האחים לבית משפחת בן ארי. התינוקת המתוקה מצטרפת לאחים: שיר ציון, ברוך, משה, מרים, אהבה ושלום הקטן. שעות ספורות לאחר הלידה המרגשת, הזמר שיתף תמונה ראשונה של התינוקת החדשה והמתוקה.

התמונה הראשונה של בתו של חנן בן ארי:

בן ארי נמצא בשיאה של אחת התקופות הפוריות בקריירה שלו שכוללת אלבום חדש ומדובר שגם מצליח מאוד והשקת סיבוב ההופעות החדש. הזמר המצליח שידוע במסורת שלו לשלב את מספר ילדיו במהלך השיר תותים, ייאלץ עתה לבצע עדכון משמח.

רק לא מזמן הזמר התארח בפודקאסט של רן בוקר וחשף תחושות לא פשוטות. "מן גאות ושפל בנפש. הכול קורה בחוץ: ההופעות מלאות והקהל צורח את השירים ואתה מתחיל לקצור פירות במובן הכלכלי, ובית חדש, הכול קורה. ובפנים אתה מרגיש שכלום לא קורה", שיתף הזמר. "הכול תקוע והכל סתם, והכל לא מרגש חוץ מכדורגל, ומחשבות שהכול עוד שנייה יגמר, ושיגמר כבר, 'יאללה מי צריך את זה בכלל'". נותר לנו רק לקוות שהלידה של התינוקת החדשה תשפר את המצב ותרומם את רוחו של הזמר.