ארוסתו של כתב חדשות 12 רומנטית: "הוא החיים"

נוי בר, הדוברת של השר עמיחי שיקלי וארוסתו של כתב חדשות 12, אורי איזק מספרת בראיון על ההיכרות, על החיים הזוגיים ועל הפרידה מאבנר נתניהו: "הבנו שזו תהיה טעות עבור שנינו אם נתחתן. זה היה אחד מהשבועות הקשים שהיו לי"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 28/07/23 13:59 י באב התשפג

ארוסתו של כתב חדשות 12 רומנטית: "הוא החיים"
אורי איזק, צילום: עמיחי כהן-cc-by-sa ויקיפדיה

כתב חדשות 12, אורי איזק, התארס לפני כחודש עם הדוברת של השר עמיחי שיקלי, נוי בר. בראיון לאתר Mako, מספרת בר על החיים הזוגיים עם איזק, על ההכנות לקראת החתונה ועל הפרידה מבנו של ראש הממשלה, אבנר נתניהו. "אורי הוא החיים", היא מצהירה כשהיא פותחת את תשובתה לשאלה איך הכירה אותו.

"הכרנו כשהוא התקשר אליי כדוברת וביקש לראיין את שיקלי לחדשות", מספרת הדוברת, "הרגשתי שזה פחות מתאים וכבר ידעתי שאסרב, אבל השיחה עם אורי הייתה ממש טובה, היה בינינו קליק ואמרתי לו שאעדכן אותו בהמשך, סתם כדי שיהיה לי תירוץ לדבר איתו שוב. התקשרתי אליו אחרי שבוע, אמרתי לו שהריאיון לא יקרה הפעם אבל שנמשיך לנסות ושאני אמשיך לשחק אותה כאילו אנחנו מדברים רק ביזנס. לגמרי התחלתי איתו. הוא אמר, 'אני ארים את הכפפה, מתי יושבים לבירה', ואני חשבתי, 'חמוד, את הכפפה אני כבר הרמתי'".

"יש בינינו מחלוקות, אבל אנחנו יודעים לנהל את זה"

בר הוסיפה ואמרה כי מהרגע הראשון, שניהם ידעו כי הם הולכים להתחתן. "גם אני וגם אורי הגענו מאוד בשלים לקשר הזה וידענו שזה הולך לכיוון של חתונה. הוא נכנס לקשר עם מישהי שביטלה אירוסים ואני נכנסתי לקשר עם בחור שמבוגר ממני בשבע שנים. ידענו לאן זה הולך". 

צילום: אלון שפרנסקי

לדבריה, חילוקי הדעות בינה לבין איזק לא פוגעים במערכת היחסים שלהם.  "לשנינו יש לפעמים מנת יתר מהשיח הפוליטי, אז בבית כבר אין לנו כוח להתעסק בזה ואנחנו עוברים לדבר על החתונה. יש בינינו מחלוקות, אבל אנחנו יודעים לנהל את זה. אם יש אי הסכמות על עניין בוער אנחנו לוקחים שנייה ונרגעים, זה לא משפיע על האהבה בינינו".

על הפרידה מאבנר נתניהו: "הבנו שזו תהיה טעות עבור שנינו אם נתחתן"

כאמור, בר הייתה בזוגיות עם בנו של ראש הממשלה, אבנר נתניהו במשך שלוש שנים שכללה מגורים משותפים, אירוסין ותאריך לחתונה. "אין סיבה ספציפית שבגללה נפרדנו. זו החלטה שלקחה כמה שבועות, והבנו שזו תהיה טעות עבור שנינו אם נתחתן. השבוע שבו החלטנו שאנחנו נפרדים ומפרקים את הבית היה אחד מהשבועות הקשים שהיו לי".

צילום: פלאש 90

עוד הוסיפה ואמרה כי "כשבן אדם מבטל חתונה וצריך להתמודד עם המעגלים הקרובים שלו זה דבר אחד, וכשכל המדינה יודעת על זה, זה דבר אחר. רציתי ללכת לישון ולהתעורר כשכולם שכחו. לא כי התביישתי, אלא כי הרגשתי חטטנות ורחמים כלפיי. היה לי קשה אבל שבוע אחרי הפרידה, אולי זה מתנשא ולא יפה לומר, הרגשתי הקלה גדולה. משהו השתחרר, הבנתי שזה היה הדבר הנכון לעשות".