עידן עמדי: "פתאום נפלה ההבנה כמה מוזרה ויוצאת דופן החוויה הזו"

הזמר המצליח, מצא עצמו עולה על מדים לנוסע למילואים רגע אחרי עוד חזרה עם הלהקה, מה שגרם לו לכמה תובנות. עמדי התייחס גם למציאות הישראלית ומנתח את האחווה אותה חש: "אולי זה איזה רמז לגעגועים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/23 20:34 ח באב התשפג

עידן עמדי: "פתאום נפלה ההבנה כמה מוזרה ויוצאת דופן החוויה הזו"
עידן עמדי, נסע למילואים, צילום: משה נחומוביץ

בתוך סערת החודשים האחרונים, נמצא עם ישראל בעיצומו של שבר משמעותי, שכולל גם קריאות לסרבנות ולהפסקת התנדבות בצה"ל. ברקע כל אלה יש גם מי שבוחר ללכת למילואים ולראות את המשותף לכולנו. עמדי שיתף תמונה משירות המילואים וגם כמה תובנות שעלו לו בעקבות השירות.

"עליתי על מדים ונסעתי למילואים"

בעמוד האינסטגרם שלו שיתף: "רגע אחרי החזרות עם הלהקה, עליתי על מדים ונסעתי למילואים. בחום היום, ברכב, פתאום נפלה ההבנה על כמה מוזרה ויוצאת דופן החוויה הזו. מנסה לדמיין זמרים מצליחים בחו"ל מסיימים הופעה, נוסעים לאיזה בסיס מרוחק, עולים על ציוד, דואגים לדחוף בגב איזה משהו לנשנש כשהרעב או השעמום יתקוף" הוא תוהה.

עידן עמדי

עידן עמדי, במילואים. צילום: משה נחמוביץ

"שרים ביום, נלחמים בלילה. מקווים לטוב אבל מתכוננים לרע מכל. זהו, סתם מחשבה כזו באמצע הדרך, שתסיט את שאר המחשבות מהענן הרע הזה שרוקד מעלינו. מהשיח הקיצוני והקוצני הזה שנהיה בנינו" הוא משתף.

עד שתעלה שוב השמש

עמדי מספר איך האווירה ברחוב הישראלי מוצאת ביטוי גם בקרב יחידת המילואים שלו: "בחזרה לחיים האמיתיים פגשתי בלילה אנשים טובים, חלקם חושבים כמוני, חלקם אחרת, דבר אחד משותף לכולם, לכולם כואב הלב. אז אולי זה איזה רמז לגעגועים, לרצון להתקרב מחדש, לחבק, גם אם לכמה רגעים. כל יום קצת, עד שתעלה שוב השמש" הוא כותב