חיים אתגר נשבר: "צער עמוק"

לאחר שהחוק לצמצום עילת הסבירות אושר בקריאה שניה ושלישית, מגיש התכנית "חשיפה" בקשת 12 הגיב בחשבון הטוויטר שלו, "עלינו סופית על המסלול שמוביל לפיצול המדינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/23 17:30 ו באב התשפג

חיים אתגר נשבר: "צער עמוק"
חיים אתגר, צילום: צילום מסך קשת 12

לאחר חודשים ארוכים של מחאות סוערות נגד הרפורמה המשפטית, היום (ב') חוק צמצום עילת הסבירות אושר בקריאה שניה ושלישית בתום דיון סוער, והוא ייכנס לספר החוקים של מדינת ישראל. החוק אושר ברוב של 64-0 לאור ההחלטה של חברי האופוזיציה להחרים את ההצבעה האחרונה. בעוד חברי הקואליציה חגגו את אישור החוק, יש לא מעט שכאבו.

חיים אתגר מיואש: עלינו סופית על המסלול שמוביל לפיצול המדינה

"בתכנית שהצוות ואני עושים אין סקטורים", כתב חיים אתגר, מגיש "חשיפה" בקשת 12, "אין ימין ושמאל, חרדי וחילוני, יהודי וערבי, עדות וכו. מסייעים לקורבנות שונים ומגוונים בניסיון, אולי תמים, לעשות טוב. עם אחד". לעומת זאת, כתב אתגר, "אבל היום נפל דבר. עלינו סופית על המסלול שמוביל לפיצול המדינה. התפרקות לשתי ישויות שונות ונפרדות. צער עמוק".

גם גורי אלפי, קומיקאי מצליח, כתב בחשבון האינסטגרם שלו, "ברכות, ניצחתם. אף אחד לא יכול לערער את ההחלטות שלכם. עכשיו רק אתם תחליטו ולא אף אחד אחר. אז מה עכשיו? מה התכנית? אפשר לגלות עכשיו?". הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי כתבה, "אחרון שיוצא שיכבה את האור", והוסיפה, "אה סליחה, כבר חשוך כאן".