בלב המחאה: התמונה המרגשת של עיתונאי הארץ וכתב ערוץ 14

על רקע המחאות הסוערות בעד ונגד הרפורמה המשפטית, תמונה אחת של עיתונאי הארץ ג'וש בריינר מניח יד תומכת על כתב ערוץ 14 עתי שלו, מצליחה לתת תקווה קטנה לאחדות

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/23 15:46 ו באב התשפג

בלב המחאה: התמונה המרגשת של עיתונאי הארץ וכתב ערוץ 14
עתי שלו, צילום: סטודיו תומאס תומר שלום

המצב במדינה מכאיב לכולם. הפילוג, המחלוקות, המחאות הסוערות סביב הרפורמה המשפטית, אין מי שמצליח להישאר אדיש. בעוד כל אחד מהצדדים בצור בעמדתו ומאשים את הצד השני, אלו השואפים לאחדות מתעקשים להיאחז ברגעים קטנים שמצליחים לתת תקווה. דוגמה נפלאה לכך היא התמונה של עיתונאי "הארץ", המשקף באופן מוצהר את עמדות השמאל, יחד עם כתב ערוץ 14, המחזיק בדעות ימניות מובהקות.

התמונה המרגשת של עיתונאי הארץ וכתב ערוץ 14:

בתמונה ששיתף חיים גולדיטש, כתב ירושלים בתאגיד השידור הציבורי כאן 11, עיתונאי הארץ ג'וש בריינר עומד לצידו של כתב הספורט של ערוץ 14 עתי שלו, והם מנהלים שיחה נעימה ורגועה. בריינר אף מניח יד תומכת על שלו, והרגע הקטן הזה מצליח לתת הרבה מאוד תקווה. "גם ביום של אווירה של חורבן, יש פינות של אהבת חינם", כתב גולדישט.

רק אתמול (א') העיתונאי חיים ריבלין, שיתף סרטון מתחנת הרכבת בירושלים, שם לרגע אחד התקבצו תומכי הרפורמה והמתנגדים כאשר התומכים עלו בתחנה והמתנגדים ירדו. בסרטון נראים חלק מהמפגינים כאשר הם מושיטים ידיים למפגינים מהצד השני, מה שיצר רגע מעורר תקווה עבור רבים.