מעיין אדם חשפה: אין לי בגרות ויש לי חלום

אשת התקשורת חושפת כיצד מילדה שנכשלה בבית הספר ולא הוציאה תעודת בגרות - הפכה לסטודנטית ובהמשך אשת קריירה מצליחה: "יש לי חלום סודי להשפיע על המערכת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/23 21:04 ה באב התשפג

מעיין אדם חשפה: אין לי בגרות ויש  לי חלום
מעיין אדם, צילום: שי פרנקו

אשת התקשורת מעיין אדם השיגה לא מעט מטרות במהלך השנים האחרונות. אולם למרות ההצלחות שהיא צוברת, היא לא שוכחת את הילדה והנערה שהייתה - שמיומה הראשון בבית הספר נחלה כישלונות - ואפילו לא סיימה 12 שנות לימוד. בפוסט חשוב ששיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, שטחה אדם את עמדתה ביחס להשכלה, ביטחון עצמי - ומה שביניהם.

"חפירה קטנה על השכלה. בעיניי מערכת בחינוך בישראל לא מתאימה לכל אחד. ולי היא לא התאימה, בלשון המעטה", פתחה וכתבה. "יש לה דרך אחת עם התחלה, אמצע וסוף מובנים ואחידים, אלוקים ברא אותי 'לא בתלם' ולא הצלחתי ללכת בשביל", הסבירה מעיין.

"אני יודעת שאצליח בחיים גם בלי תעודה. אבל הייתי שמחה לו הייתה לי"

אשת התקשורת שיתפה כי דווקא בצבא, הצליחה למצוא את המסלול המתאים לה, להתקדם ולפרוח: "יצאתי לקצונה והשתחררתי בדרגת סרן", כתבה, ולאחר מכן פירטה את המשך דרכה המקצועית: "בכל מקום אחר הצלחתי, באוניברסיטה הפתוחה קבלתי מצטיין דיקן בכל שנה, כדוברת בכנסת ובממשלה הצלחתי, בתקשורת הצלחתי, והגעתי לגמר בכל תחרות בה השתתפתי. אני מצליחה בעסקים ויש לי תחושת מסוגלות גבוהה", אדם סיכמה: "אני יודעת שאצליח בחיים גם בלי תעודה. אבל הייתי שמחה לו הייתה לי".

מעיין אדם

מעיין אדם - מנערה בלי תעודת בגרות לאשת תקשורת | צילום: קשת 12

מעיין כתבה, "הייתי שמחה לא להרגיש גרועה במשך 12 שנים למרות שזה כנראה מה שדרבן אותי להצליח בהמשך". לדבריה, "דווקא בגלל זה יש לי חלום סודי לעוד עשור או שניים, להגיע לתפקיד שיוכל להשפיע על המערכת לעשות לה עדכון גרסה שיותר אנשים ימצאו בה את עצמם, כי אני אוהבת ללמוד".