"לא לחורבן בית": אושיית הרשת הימנית לא תגיע להפגנה

נטלי דדון הידועה בתמיכתה המובהקת בממשלה וברפורמה המשפטית הודיעה לעוקביה כי לא תגיע להפגנת הימין - הסבירה מדוע, והעבירה מסר של אחדות ושלום: "זכרו, עתידנו בידנו. לא לחורבן בית, לא למלחמת אחים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/23 18:54 ה באב התשפג

"לא לחורבן בית": אושיית הרשת הימנית לא תגיע להפגנה
צילום: תום מרשק

 

אושיית הרשת והדוגמנית נטלי דדון מרבה לחלוק עם עוקביה ברשתות החברתיות את עמדותיה הפוליטיות הימניות, לשתף במסרים ציוניים ולהביע תמיכה ברפורמה המשפטית. אולם למרות שהעוקבים האדוקים ודאי ציפו שתתייצב עם דגל כחול לבן בקפלן, לצד אלפי מפגיני הימין שיצאו לעצרת התמיכה ברפורמה המשפטית הערב, דדון נעדרת מהאירוע - אבל יש לכך סיבה טובה.

"אז הפעם אני בחו"ל, תמיד אתכם בלב, אבל הפעם בלב כבד", כתבה בפוסט ששיתפה בחשבון האינסטגרם שלה. אכן, אושיית הרשת המריאה אמש עם בנה להונגריה לחגוג את יום הולדתו. בפוסט שכתבה ניסתה להביע את תמיכתה במפגינים, ועל הדרך להעביר מסר של אחדות.

"לא לחורבן בית, לא למלחמת אחים!"

"תשעת הימים, חורבן בית המקדש. היהודים נצורים בתוך ירושלים, האויב, הרומאים, מכתרים אותם ובמקום להתאחד הם נלחמים האחד בשני, שורפים את מחסני התבואה", פתחה והזכירה את ימי בין המצרים. "כשהרומאים מצליחים לפרוץ את חומות העיר אין להם צורך להילחם, היהודים מורעבים, חלשים כל כך שלא נותרה בהם היכולת לאחוז בחרב. כך נחרב בית המקדש... נשמע לכם מוכר?"

נטלי המשיכה וכתבה: "אז באים בטוב, עומדים על שלנו, מתוך אהבת חינם, ינסו למשוך אתכם לתוך פרובוקציה, אל תספקו זאת, חבקו, חייכו, יצגו אותנו בכבוד". עוד כתבה למפגינים: "זכרו, עתידנו בידנו. לא לחורבן בית, לא למלחמת אחים! רק אהבה תנצח. אוהבת אתכם כל כך".