נינט חוגגת: "ניצחתי. תודה לך אבא"

הזמרת המצליחה חוגגת עשרים שנות קריירה ובצעד חריג הגיבה על טור שנכתב עליה. "בשניה אחת ראיתי את כל עשרים השנים האחרונות ואני חייבת להודות שקיבלתי צמרמורות בכל הגוף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/23 14:49 ג באב התשפג

נינט חוגגת: "ניצחתי. תודה לך אבא"
נינט טייב, עשרים שנה, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מי היה מאמין שנינט טייב כבר עשרים שנה איתנו. הזמרת שזכתה בעונה הראשונה של כוכב נולד חוגגת בימים אלה עשרים שנות קריירה ויודעת גם להגיד תודה. טייב הגיבה לטור שכתב עליה העיתונאי רז שכניק וכתבה: "משהו במילים האלה נגע בי אחרת".

"ואני אומרת: יגעת והאמנת- מצאת"

"אני לא נוהגת להעלות פוסט עם דברים שנכתבים עלי, מי שצריך לדעת יודע, מי שמרגיש מרגיש ומה שהכי קובע זה הוייב. וייב אף פעם לא משקר", היא כותבת בפוסט באינסטגרם, "ובכל זאת, משהו במילים האלה נגע בי אחרת" היא כותבת על המילים של שכניק. 

נינט טייב

נינט טייב, כבר עשרים שנה. צילום: FLASH90

"בשניה אחת ראיתי את כל עשרים השנים האחרונות ואני חייבת להודות שקיבלתי צמרמורות בכל הגוף" כותבת טייב, "יגעת ומצאת - תאמין כך אמרו לנו כל חיינו ואני אומרת: יגעת והאמנת- מצאת. וזה הסיפור שלי".

"וכן, ניצחתי"

"אם הייתי הולכת שבי אחר קול המצקצקים, בטח לא הייתי כותבת את זה פה היום" היא משתפת  "האמונה, הצוות שלי, הקול הפנימי החזק שלי, שהיה רם יותר מכל קול אחר, האלוהים שלי, המשפחה שלי ואתם הקהל. כל זה ביחד הביא לניצחון. וכן, ניצחתי. תודה לך אבא, ותודה לכולכם, על הימים האחרונים, ועל השנים".