מני אסייג ביקש לא לצפות בסרט שלו ושל אחיו - שלום הגיב

מני אסייג צייץ בחשבון הטוויטר שלו בפנייה לאנרכיסטים ותומכיהם, וביקש מהם לא להגיע לסרט שיצר אחיו. שלום אסייג הגיב והתנער מהאמירה, "לסרט שלי כולם מוזמנים, הפוליטיקה נשארת בחוץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/23 16:09 כט בתמוז התשפג

מני אסייג ביקש לא לצפות בסרט שלו ושל אחיו - שלום הגיב
שלום אסייג, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

קרב אחים: מני אסייג, פובלציסט ואחיו של שלום אסייג, פרסם היום (ג') ציוץ מפתיע בחשבון הטוויטר שלו, ובו התייחס לסרט "הילולה" שיצר אחיו. "אנרכיסטים ותומכיהם", פתח אסייג בפנייה, "לא יודע אם לחלקכם כוונה כזו, אבל אם יש כזו, אני מבקש שלא תגיעו לצפות בסרט, וגם לא למופע האישי שלי, ולשום אירוע שאני קשור בו". אסייג הסביר, "לא מעוניין ולא רוצה להתפרנס ממי שהורס את המדינה היהודית, ופוגע ברבנים".

שלום אסייג הגיב: "הסרט הזה הוא לא של מני, הוא שלי"

הציוץ של אסייג עורר סערה, ולאחר מספר שעות בחר למחוק אותו. אחיו, שלום, הגיב, "הסרט הזה הוא לא של מני, הוא שלי", הבהיר הקומיקאי, מני לקח חלק בכתיבה בתחילת הדרך. אבל מי שעמל על התסריט בשנה האחרונה הם דניאל אסייג ואור כהן. לסרט שלי כולם מוזמנים, הפוליטיקה נשארת בחוץ".

גם דניאל אסייג, בנו של שלום אסייג, הגיב לאמירה של דודו, "מני הוא ילד גדול ומחזיק בדעות שונות מאיתנו. אנחנו לא מסכימים איתו בנושא הזה, ובכל מקרה הוא פרש מעולם הכתיבה בזמן שעבדנו על הסרט ולא השלים איתנו את התסריט". אסייג הוסיף, "הסרט שייך לאבא שלי ולאף אחד אין זכות להגיד לצד כלשהו של העם לא להגיע אליו. ל'ההילולה' שלנו כולם מוזמנים בלי הבדלי דת, צבע, מין ודעה פוליטית".