החרדית שכבשה את האינסטגרם זועמת: "תבדקי איפה את לא בסדר"

אחת מהעוקבות הרבות של סימי הרשקופ שאלה אותה מדוע היא לא מביאה אח נוסף לבנה בן החמש. סימי לא היססה והגיבה לשאלה הכואבת: "צאו לי מהרחם! לכי תעשי חשבון נפש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/23 22:26 כז בתמוז התשפג

החרדית שכבשה את האינסטגרם זועמת: "תבדקי איפה את לא בסדר"
צילום: באדיבות המצולמת

אושיית האינסטגרם סימי הרשקופ, מוכרת בעיקר בזכות חשבון האינסטגרם המגזרי המצליח "דוסלבס" אותו היא מתחזקת. אולם לצדו סימי מקפידה לעדכן את עוקביה גם בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, בו היא מספרת על חייה, מביעה את דעותיה ולא חוששת להגיב גם לעוקבות שפונות אליה בדברים קשים.

"אני יודעת שעברת לא מזמן היריון קשה, תנסי שוב"

בסבב השאלות האחרון שעשתה אושיית האינסטגרם, אחת מהעוקבות פנתה אליה בשאלה מכאיבה וחסרת טאקט במיוחד: "אלי בן חמש, את לו חושבת להביא לו עוד אח? מסכן", כתבה העוקבת על בנה של הרשקופ. "אני יודעת שעברת לא מזמן היריון קשה, תנסי שוב", הוסיפה.

סימי בחרה להעמיד את העוקבת במקומה: "שלום גברת שנכנסת לי לרחם", פתחה וכתבה. "אני לא כועסת עלייך, אני מרחמת עליי שאין לך טאקט", כתבה סימי. "אני לא יודעת מי את, אני רק יודעת שאין לך לב ורגש, לכי תעשי חשבון נפש ותבדקי איפה את לא בסדר", דרשה אושיית הרשת. 

בהמשך, כתבה הרשקופ פוסט מפורט בנושא: "‏אני ‏ברוך השם היום אישה חזקה ולא נשברת אבל יש נשים שכן. השאלות האלה חייבות להיפסק. זה לא פייר - חוסר הרגישות ‏והטאקט של אנשים". עוד כתבה: "‏אני ‏בטוחה שאלפי נשים ‏מקבלות הודעות כאלה ‏ומעדיפות לא לדבר על זה אז אני כאן להשמיע את הקול שלהם ושלי. זה כל כך לא בסדר". אושיית הרשת סיכמה: "‏תשמרו על הלשון שלכם".