אחת משלנו: חן אמסלם נצפתה עם כיסוי ראש

השחקנית המצליחה משתתפת בצילומי סדרת נוער חדשה - בה היא משחקת אישה דתייה החובשת כיסוי ראש | צפו בהצצה ללוק המפתיע של השחקנית הישר מסט הצילומים

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/23 16:30 כז בתמוז התשפג

אחת משלנו: חן אמסלם נצפתה עם כיסוי ראש
חן אמסלם - עם כיסוי ראש, צילום: כאן חינוכית ויואב גרוס

חן אמסלם היא שחקנית ישראלית מוכשרת שהשתתפה במגוון סרטים, סדרות והצגות מצליחות. בסדרת דרמה חדשה שצילומיה החלו לאחרונה, משחקת אמסלם אישה דתיה, שמתהדרת בכיסוי ראש צבעוני - ממש כמו אחת משלנו. נזכיר כי זו אינה הפעם הראשונה בה היא משחקת אישה דתייה: גם בהצגה שהגיעה לסיומה לאחרונה על הבמות, "לעבור את הקיר", המבוססת על סרטה של רמה בורשטיין, משחקת אמסלם אישה שומרת מצוות. 

לסדרה קוראים "בני מצווה". מדובר סדרת דרמה חדשה שתעלה ב- "כאן חינוכית", בהשתתפות השחקנים שושה גורן, יעקב כהן, עידו ברטל , עדן דניאל גבאי, אביתר עוזרי וכמובן - חן אמסלם. את הסדרה יוצרים מיתר פרהט ולייזי שפירא ומביימת מיתר פרהט. הסדרה מופקת על ידי חברת יואב גרוס.

חן אמסלם עם כיסוי ראש:

חן אמסלם עם כיסוי ראש

חן אמסלם עם כיסוי ראש צילום: כאן חינוכית ויואב גרוס

סיפורם של שני אחים שהגיעו לגיל מצוות

הסדרה מגוללת את סיפורם של טוהר ואביתר שזוהי שנת המצוות שלהם. הם נולדו באותו החודש בהפרש של שנה, ובקרוב יחגגו בר ובת מצווה יחד. לא כי הם רוצים, אלא כי להורים שלהם אין את האפשרות לקיים שני אירועים באותה השנה. התחרות והעוינות בין האחים הולכת וגוברת לקראת האירוע המתקרב, עד שטוהר ולביא חוברים יחד כדי לחקור את הגניבה בעצמם ולהשיג את הכסף שיעזור להם לפצל את אירוע המצווה שלהם. 

חן אמסלם, מתוך הסדרה

חן אמסלם, מתוך הסדרה צילום: כאן חינוכית ויואב גרוס