חן אמסלם מתרגשת: "תודה על הזכות לעשות קידוש השם"

אחרי שכיכבה כשחקנית ראשית בהצגה "לעבור את הקיר", חן אמסלם מסכמת את החוויה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה ומודה על הזכות לעשות קידוש השם, "סיפור על אומץ ואמונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/23 14:39 ט בתמוז התשפג

חן אמסלם מתרגשת: "תודה על הזכות לעשות קידוש השם"
חן אמסלם, צילום: מאיר כהן

ההצגה "לעבור את הקיר" מבוססת על סרטה של רמה בורשטין-שי. ההצגה עוסקת במיכל, בחורה מאורסת שמגלה רגע לפני תאריך האירוע שהחתן החליט לבטל את החתונה. ליבה של מיכל נשבר, אך היא מחליטה שהיא מתחתנת בכל מחיר, "יש לי אולם, יש לי שמלה, קטן על אלוקים להמציא לי חתן".

חן אמסלם כיכבה בהצגה "לעבור את הקיר" ועשתה קידוש השם

מי שנבחרה לגלם את מיכל בעיבוד לתיאטרון היא חן אמסלם, שחקנית מצליחה עם זיקה אישית לדת. בימים אלו המחזה המוצג בתיאטרון ליסין מגיע לסיומו עם מופעים אחרונים, והשחקנית הראשית ניצלה את ההזדמנות כדי לסכם את החוויה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, לצד סרטון ובו סצנה מרגשת מההצגה. "ההצגה 'לעבור את הקיר' החזירה לי את התשוקה שהייתה לי לתיאטרון, והחודש היא תגיע לסיומה", שיתפה אמסלם.

"תודה על הזכות לעשות קידוש השם על במת תיאטרון בית ליסין", כתבה השחקנית, "ותודה על הזכות לספר את הסיפור של מיכל, סיפור על אומץ ואמונה, סיפור על אהבה וההבנה שמגיע לי, שאני ראויה". אמסלם ניצלה את ההזדמנות בכדי להודות למלהק שהצליח לזהות את הפוטנציאל שלה לגלם את מיכל, והודתה גם לקהל שהגיע, התרגש ופרגן.