השחקנית בחרה לבנה שם תנ"כי קדום ומהמם

מזל טוב: השחקנית והזמרת עמית פרקש ובעלה יאיר יונס חשפן את השם שבחרו לבנם הקטן, אח לביתם הבכורה: "הלב מתפוצץ מאהבה. ברוך הבא אהוב ליבנו, גנבת לי את הלב בשנייה הראשונה שנפגשנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/23 09:12 כד בתמוז התשפג

השחקנית בחרה לבנה שם תנ"כי קדום ומהמם
עמית פרקש, צילום: שירן בן סימון, ויקיפדיה, CC BY-SA 3.0

"ויקרא שמו בישראל": עמית פרקש היא שחקנית מצליחה עם רשימת הישגים מכובדת - היא שיחקה בתיאטרון, בטלוויזיה ובקולנוע ואפילו השתתפה בפסטיגלים. מלבד זאת פרקש מנהלת גם קריירה מוזיקלית, והיא הזמרת שהביאה את אחד מהשירים המזוהים ביותר עם יום הזיכרון "מיליון כוכבים", שכתבה לזכר אחיה. 

אבל הצעד האחרון של הזמרת והשחקנית לא קשור כלל לקריירה - אלא למשפחה. לאחרונה ילדה פרקש בן, אח לבתה הבכורה. בטקס ברית המילה שהתקיים אתמול (ד') הכריזו היא ובעלה יאיר יונס, על שמו של התינוק הקטנטן: נוח. "הלב מתפוצץ מאהבה. ברוך הבא נוח יונס אהוב ליבנו גנבת לי את הלב בשנייה הראשונה שנפגשנו", כתבה בהתרגשות בחשבון אינסטגרם שלה.

"תודה אלוהים על המתנות שבחיי"

זמן קצר לאחר הלידה, שיתפה עמית פוסט מרגש: "לידה שנייה. אותה אישה, אותה אמא, פשוט הלב קצת יותר מלא ממקודם. תודה אלוהים על המתנות שבחיי, זכיתי", בהמשך כתבה פרקש לקראת הברית: "זה פוסט התחלה ולא סיכום, ברוך הבא ילד שלנו מקווה שנחליט עד הברית איך קוראים לך …(רצוי) רעיונות התקבלו בברכה".