אשת התקשורת השיבה לאבישי בן חיים: "אבא ואמא הצביעו ליכוד"

במקביל להפגנות הרבות שנערכו ברחבי הארץ, נערכו עימותים גם ברשתות החברתיות. העיתונאי אבישי בן חיים ענה על פוסט של אשת התקשורת שיר ראובן שהשיבה: "מתוק אני טריפוליטאית עיראקית וחלבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/23 23:10 כב בתמוז התשפג

אשת התקשורת השיבה לאבישי בן חיים: "אבא ואמא הצביעו ליכוד"
אבישי בן חיים, טוען לסנטימנט אנטי מזרחי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במסגרת יום השיבושים של מתנגדי הרפורמה הפגיעו עשרות אלפים במוקדים רבים ברחווי הארץ, אך עימותים נרשמו גם ברשתות החברתיות. עימות כזה נערך גם בין העיתונאי אבישי בן חיים ואשת התקשורת שיר ראובן. בן חיים הגיב על פוסט של ראובן וכתב: "תקשיבו להם. בסיס מרכזי של המחאההוא הוא סנטינמט אנטי מזרחי עמוק" ראובן לא שתקה והגיבה: "מתוק אני טריפוליטאית עיראקית וחלבית".

המשפט שהתחיל את הויכוח

הכל החל כאשר בפוסט שהעלתה, טענה ראובן כי "הדיקטטורה התחילה בשנת 2019 כשהם לא הצליחו להקים ממשלה והלכו לעוד בחירות" טענה כלפי הליכוד וסיימה בטענה שבליכוד חושבים כי השלטון שייך להם "כי הם העם, עובדה יש מטבוחה בכלי חד פעמי ושומעים עומר אדם" סיימה בציניות.

שיר ראובן, "ישראל הראשונה או השניה?"

שיר ראובן, "ישראל הראשונה או השניה?" צילום: CC BY-SA 4.0 DAVID BACHAR

המשפט האחרון הקפיץ את בן חיים שהגיב: "תקשיבו להם. בסיס מרכזי של המחאה הזו של ישראל הראשונה נגד ישראל השנייה הוא הוא סנטינמט אנטי מזרחי עמוק. לכן גם הקואליציה המוזרה של המחאה, שאפילו אנשי ימין אנטי מזרחים שותפים לה מחד, ואנשי שמאל קיצוני מאידך. יש להם מכנה משותף".

https://twitter.com/shireuven/status/1678697032339406848

"אני ישראל הראשונה או השניה?"

ראובן השיבה לבן חיים וכתבה: "מתוק אני טריפוליטאית עיראקית וחלבית. סבתא רוססה בדידיטי ונזרקה למעברה. בן דוד שלה נחטף וקיבל צו גיוס. שני הורים למדו בבית ספר מקצועי אבל אחרי הצבא עבדו ועשו תואר אקדמי, אמא בביולוגיה ואבא בהנדסה. בסוף קנו דירה בראשון והצביעו ליכוד עד הבחירות האחרונות. אני ישראל הראשונה או השניה?".