הזמרת המצליחה: "כל מה שכתוב בתורה זה קודש קודשים"

הזמרת אודיה שידועה בקרבה המיוחדת שלה ליהדות, עונה למי שמבקר אותה בשל "שירת נשים", ומדברת על החיבור לתורה: "כל אחד שיבחר לעשות מה שהוא מאמין בו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/23 08:46 כב בתמוז התשפג

הזמרת המצליחה: "כל מה שכתוב בתורה זה קודש קודשים"
אודיה, צילום: ערן לוי

בטקס פרסי אקו"ם שנערך השבוע, פרס "תגלית השנה" הוענק לזמרת אודיה, שהפכה בשנה האחרונה לאחת הזמרות המצליחות בארץ, הוציאה שלל להיטים והופיעה על הבמות הגדולות ביותר. הפרס המרגש מגיע זמן קצר לאחר שהזמרת חשפה פרויקט מרגש בו היא משתתפת לצד הזמרות נרקיס, נסרין ועדן בן זקן, הכולל ביצועים מקוריים ומחודשים של פיוטים ושירי אמונה.

"אני מכבדת את האמונה של כל אדם"

לאחר שנשאלה על ידי "מעריב", לגבי אנשים שעלולים לבקר אותה בשל "שירת נשים", ענתה הזמרת כי, "אני אומרת שאני מכבדת את האמונה של כל אדם וכל מה שכתוב בתורה זה קודש קודשים, וכל אחד שיבחר לעשות מה שהוא מאמין בו".

גם בריאיון ל"חדשות כיפה" אמש, סיפרה אודיה על הקשר עם הדת: "מאוד מחוברת, אורח החיים שלי הוא מאוד קרוב להלכה, אני שומרת שבתות, חגים, תעניות, משתדלת להתפלל לפחות תפילה אחת ביום, אורח החיים שלי הוא מאוד אמוני". עוד אמרה: "לא מוצאת קשיים בין הקריירה לבין הדת. אני חושבת שלכולם יש קשיים באמונה שלהם באיזו שהיא צורה, אותי זה פוגש בתחומים כמו לבוש שעדיין קצת קשה לי, עבודת המידות שזה דבר נורא מורכב".