המתנה המיוחדת של הרב סבתו לנשיא המדינה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/23 16:38 יז בתמוז התשפג

המתנה המיוחדת של הרב סבתו לנשיא המדינה
הנשיא וחברי הרמבם היומי, צילום: יחצ

במפגש מרגש בבית הנשיא, נפגש נשיא המדינה יצחק הרצוג עם הרב חיים סבתו, נשיא ארגון הרמב"ם היומי, ונציגים מובילים מהארגון. המפגש התקיים לאחר שהרב סבתו העניק לנשיא מהדורה מיוחדת של הי"ד החזקה שהודפסה לקראת מחזור הלימוד החדש של הרמב"ם היומי.

הרב סבתו סיפר לנשיא הרצוג על הארגון המיוחד, ועל פרויקט הקלטת הביאור המיוחד שלו. ועל אלפי לומדים שכבר הצטרפו לתכנית הרמב"ם.

נשיא המדינה הביע התרגשות מקבלת סט החזקה של הרמב"ם והציין את החשיבות המרכזית של תפיסת התורה בחיי העם היהודי. הוא הודה לראש הארגון ולצוות על המפעל החשוב של הרמב"ם היומי בהפצתת התורה בישראל והבהיר את המטרה של הארגון להפצת התורה בקרב הציבור הרחב.

המפגש המרגש הסתיים עם קריאת הרב סבתו לנשיא את דברי הרמב"ם בסיום סדרת "הי"ד החזקה", שהדגישו את המרכזיות של התורה בכך שהחכמים והנביאים לא נתאוו לימות המשיח בשביל שררה וכבוד, אלא בשביל להיות פנויים לעסוק בתורה.

"הנשיא התפעל מאוד למשמע הדברים", מספר יצחק מרציאנו, מנהל תחום קהילות בארגון. "הוא הודה לרב ולארגון הרמב"ם היומי על המפעל החשוב להפצת התורה בישראל, בדגש על מתן האפשרות להקיף התורה כולה בעזרת הרמב"ם".