עשתה היסטוריה: נועה קירל בבשורה משמחת

אחרי שעשרות אלפי הכרטיסים למופע הראשון נמכרו תוך ארבע שעות בלבד, נועה קירל מכריזה על פתיחת מופע נוסף בפארק הירקון, ותהיה הזמרת הישראלית הראשונה שפותחת שני מופעים ברצף מאז להקת כוורת

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/23 12:32 יז בתמוז התשפג

עשתה היסטוריה: נועה קירל בבשורה משמחת
נועה קירל, עשתה היסטוריה, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90     

נועה קירל לא עוצרת לרגע. אחרי שכבשה את במת האירוויזיון והגיעה למקום השלישי בגמר הגדוול, היא פתחה השבוע הופעה בפארק הירקון, בפעם השנייה. באופן חסר תקדים כל הכרטיסים למופע, 65 אלף, נמכרו תוך ארבע שעות בלבד. לאחר שמועות שרצו, היום (ה') הזמרת הצעירה הכריזה באופן רשמי על פתיחתו של מופע נוסף בפארק הירקון, ב-23 בספטמבר.

נועה קירל פתחה מופע נוסף בפארק הירקון

מאז להקת כוורת שעשתה זאת בשנת 2013, נועה קירל היא הזמרת הישראלית הראשונה שפותחת שני מופעים ברצף בפארק העצום, שרגיל לארח בעיקר אמנים בינלאומיים. מכירת הכרטיסים למופע השני תחל ביום ראשון הקרוב בשעה 12:00, ולאחר המכירה הקודמת מומלץ למהר במיוחד. במסיבת העיתונאים בה הכריזה על המופע הראשון, קירל אמרה, "יהיו הפתעות, ויש לי כמה רעיונות שחשבתי עליהם. הדבר המרכזי שלמדתי מהפעם הקודמת שהופעתי בפארק זה שאני מסוגלת לכך. הוכחתי לעצמי שאני יכולה ועכשיו אני יכולה לקחת את זה לשלב הבא ולעשות את זה יותר גדול ויותר טוב".