מזכירים את העבר: ינון מגל ורועי שרון בהתכתשות בטוויטר

ציוץ בטוויטר גרר חילופי דברים בין עיתונאי ערוץ 14 לעיתונאי כאן 11, שהטילו האשמות הדדיות. רועי שרון תקף: "הייתם פעם תקווה גדולה הפכתם לאכזבה ענקית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/23 22:02 טו בתמוז התשפג

מזכירים את העבר: ינון מגל ורועי שרון בהתכתשות בטוויטר
רועי שרון | , צילום: Gili Yaari/Flash90

העיתונאי ינון מגל תקף היום (ג') את נורית יוחנן, כתבת לענייני פלשתינים בתאגיד השידור הציבור, על ציוץ בו הביעה אהדה לפלשתינים המתגוררים בג'נין ונאלצו להתפנות בשל המבצע. "זאת מתווכחת לנו את המציאות ביהודה ושומרון", כתב מגל.

רועי שרון, כתב לענייני צבא וביטחון בתאגיד, יצא להגנת חברתו והגיב: "לזאת שמתווכת לנו את המציאות ביהודה ושומרון מטעם התאגיד קוראים כרמל דנגור" עוד עקץ: "מדהים שפעם היית עיתונאי ואפילו סיקרת בדיוק את אותו תחום".

"במקום שאתה תשנה את התקשורת, היא שינתה אותך"

מגל לא נשאר חייב והזכיר לו נשכחות: "לא רועי, מה שמדהים זה שאתה היית פעם העורך של המדור '5 שאלות לתקשורת העוינת' (ב NRG) והיום אתה חלק ממנה. במקום שאתה תשנה את התקשורת, היא שינתה אותך". האשים אותו.

ינון מגל.

ינון מגל. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עוד התייחס לערוץ 14: "הייתם פעם תקווה גדולה הפכתם לאכזבה ענקית ולעניינינו, נורית יוחנן מסקרת את הפלשתינים שגרים איפה?". שרון השיב: "כשאתה מחליף את רוב הערכים שלך לפי דף מסרים של פוליטיקאי והצרכים הקואליציוניים שלו אז נדמה לך שכולם סביבך משתנים. הלכת לאיבוד".