עורך העיתון הדתי נפצע בפיגוע אבנים - ושחזר את רגעי האימה

עורך עיתון "בשבע" עמנואל שילה שיתף כי נפצע בפיגוע אבנים ואושפז עם חשש לשבר בלסת. הוא שחזר את האירוע הקשה: "אני לא ממש זוכר את הפרטים, המשכתי לנהוג עד חוות גלעד" ושיתף: "בהתחלה כאב מאוד. עכשיו פחות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/23 08:41 טו בתמוז התשפג

עורך העיתון הדתי נפצע בפיגוע אבנים - ושחזר את רגעי האימה
עמנואל שילה, נפצע בפיגוע אבנים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעוד צה"ל ממשיך במבצע "בית וגן" בג'נין, המתיחות ביהודה ושומרון נמשכת ואיתם גם פיגועי האבנים של המחבלים הפלשתינים. עורך עיתון "בשבע" עמנואל שילה שיתף בעמוד הפייסבוק שלו כי במהלך הלילה (ב') נפצע מאבן שהושלכה לעברו ואושפז בבית החולים.

"נפצעתי מאבן שמחבל ערבי בן בליעל זרק על המכונית שבה נסענו אשתי ואני, בדרך חזור הביתה משמחת אירוסין של חברים ביצהר" שיתף שילה ושחזר: "אני לא ממש זוכר את הפרטים, אבל אשתי היקרה והאמיצה שנסעה איתי ומלווה אותי כאן אומרת שאמרתי לה שנפגעתי מאבן וחטפתי מכה חזקה, ושהמשכתי לנהוג עד חוות גלעד, לשם הגיעו תחילה כוחות צבא ואח"כ אמבולנס אזרחי מיצהר שפינה אותי לכאן".

זירת הפיגוע בגיתי אבישר, הערב |

צפון השומרון, הפיגועים נמשכים | צילום: דובר צה"ל

"השלכת אבנים אל רכב נוסע היא ניסיון לרצח"

שילה נפצע בפניו כתוצאה מהפיגוע: "בהתחלה כאב מאוד. עכשיו פחות. במהלך הלילה עברתי בדיקות. יש חשש לשבר בלסת. מחכים לקבלת החלטות על ידי רופא פה ולסת" שיתף ותהה מה היה קורה אם האבן הייתה פוגעת מעט גבוה יותר: "אפשר רק לדמיין מה היה קורה חלילה אילו האבן היתה פוגעת לא בלחי אלא כמה סנטימטרים גבוה יותר, ברקה או בגולגולת" הוא כותב. שילה מסכם: "השלכת אבנים אל רכב נוסע היא ניסיון לרצח. כך צריך להתייחס אליה".