שלומי שבת נפרד: "הוא הפך להיות האח הבכור שלי"

בגיל 76 ולאחר התמודדות ארוכה עם מחלת הסוכרת, הלך הערב לעולמו הזמר חופני כהן. חברו הוותיק שלומי שבת סיפר בכאב: "למדתי ממנו את הדבר הכי גדול בעולם - לפרגן, לשתף פעולה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/23 22:34 יד בתמוז התשפג

שלומי שבת נפרד: "הוא הפך להיות האח הבכור שלי"
שלומי שבת נפרד מחברו חופני כהן | , צילום: Moshe Shai/FLASH90

הזמר והקומיקאי, חופני כהן הלך הערב (ב') לעולמו בגיל 76 לאחר התמודדות ארוכה עם מחלת הסוכרת. "ערב מאוד מאוד קשה", ספד לו חברו, הזמר שלומי שבת, בריאיון שקיים עמו רז שכניק ב-103FM. 

אני מרגיש שסוף העולם מתקרב"

"יש משהו בלב שלי שאני חייב להוציא החוצה", אמר שבת. "בימים האחרונים אנחנו חווים את כל המצב במדינה, ובמיוחד את כל היום הקשה הזה בג'נין, ופתאום הקטע הזה עם חופני. קשה לי להגיד את המשפט הזה, ואני מקווה שאני לא מגזים ושיבינו אותי - אני מרגיש שסוף העולם מתקרב".

השניים הכירו בארצות הברית לפני 40 שנה כששלומי גר בניו יורק. "חופני היה מגיע כזמר אורח מהארץ, הוא היה מאוד אהוב שם ובכל מקום. הסתכלתי עליו בפליאה ובהערכה, אי אפשר היה להיפרד מהחיוך שלו. הוא הפך להיות האח הבכור שלי, מנטור". 

חופני כהן ז"ל | צילום: CC BY-SA 4.0 Arielinson

לסיום אמר בכאב גדול: "למדתי ממנו את הדבר הכי גדול בעולם - לפרגן, לשתף פעולה. חופני שיתף פעולה בטוב וברע. זמרים שהסתבכו בכל מיני בעיות, תמיד היו פונים לחופני שיסגור את העניין ויעזור. תמיד הוא בא. כמה יש לי לספר עליו, הוא יחסר לנו מאוד".