גיא לרר בפניה מרגשת לחילונים: "הניחו לחב"דניקים"

העיתונאי החברתי כתב בטוויטר נגד החילונים שתוקפים חסידי חב"ד: ""יש כל כך הרבה מאבקים חשובים לנהל". עוד כתב: "החב"דניקים הרבים שאני מכיר הם אנשי חסד, שותפים לכמה מהפעולות היותר משמעותיות שלקחנו בהם חלק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/23 20:41 יד בתמוז התשפג

גיא לרר בפניה מרגשת לחילונים: "הניחו לחב"דניקים"
גיא לרר, צילום: Flash90

ברקע הסרטונים האחרונים אשר במרכזם תקיפות כנגד חסידות חב"ד, העיתונאי החברתי גיא לרר פנה הערב (ב') לציבור החילוני וקרא להפסיק את המאבק בהם. בסרטון האחרון שפורסם הבוקר, אישה תיעדה את עצמה בתל אביב כשהיא תוקפת מילולית חב"דניק שהציע לשני נערים צעירים להניח תפילין. 

"יש כל כך הרבה מאבקים חשובים לנהל"

"אחיי החילונים והליברלים, אנשי אמת וחופש", כתב לרר בחשבון הטוויטר שלו. "יש כל כך הרבה מאבקים חשובים לנהל, כל כך הרבה איומים במרחב החיים הציבוריים - הניחו לחב"דניקים המנומסים ולדוכנים שלהם לנפשם". 

במענה למגיבה שכתבה כי "לא נניח לשום דבר, וחלאס להיות המקסים הלאומי. חב"ד יותר גרועים ממאה שערים. תלמד קצת עליהם, בטרם תחנך אחרים", כתב לרר: "החב"דניקים הרבים שאני מכיר הם אנשי חסד, שותפים לכמה מהפעולות היותר משמעותיות שלקחנו בהם חלק".

"חייבים להפסיק את השנאה שמתפשטת והורסת כל חלקה טובה"

מוקדם יותר התייחס לסרטון השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "ראיתי את הסרטון המזעזע שבו חב"דניק שהניח תפילין בכיכר הבימה בתל אביב 'זוכה' לשנאה על ידי עוברת אורח. אני מגנה את זה. חייבים להפסיק את השנאה שמתפשטת והורסת כל חלקה טובה. חרדי זה אחי!".