הרב שי פירון תוהה: "אולי לא הייתי מספיק טוב?"

לאחר שסיים את דרכו בגלי צה"ל, מסכם הרב פירון את התקופה ומעביר מסר למפקד התחנה: "צר לי שלא הספקתי לספר לו שכל תכליתי בעולם היא להשכין שלום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/23 08:58 יג בתמוז התשפג

הרב שי פירון תוהה: "אולי לא הייתי מספיק טוב?"
הרב שי פירון, עוזב את גלי צה"ל., צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במסגרת גל השינויים שפוקד את התחנה הצבאית, החליט מפקד גלי צה"ל דני זקן גם על פיטורו של הרב שי פירון מהתחנה. לאחר ששידר את תוכניתו האחרונה, סיכם הרב פירון את התקופה בעמוד הפייסבוק שלו וכתב על זקן: "זו זכותו המלאה של מפקד לרענן, לחדש ולהתחדש. אני מרכין ראש. אולי לא הייתי מספיק טוב?"

"מה רציתי?": הרב פירון מסכם

"מה רציתי?" כותב הרב פירון, "לדון בסוגיות עומק, לחבק דעות שונות, להקשיב לכל אדם, לצייד אתכם בסיפור לשבת, להרעיד לבבות, לאחד נשמות, ליצוק סימפוניה של שונים, דווקא עכשיו, צריך לדבר. להקשיב. לראות את השונה מקרוב" כותב הרב פירון.

דני זקן, שיח עם מובילי המחאה

דני זקן, גל פיטורין בתחנה. צילום: דוברת גל"צ-גלגלצ

"אולי זה מצרך לא סחיר. אני אמשיך בדרכי"

הרב ממשיך ואומר מה לדעתו הכי נחוץ בתקופה הנוכחית: "הימים הללו מתאפיינים בהתרחקות, בבניית חומות ומחיצות. אני מאמין שברגע הזה יש להתקרב. לא לוותר על המחלוקת, לוותר על השנאה. שיחה נינוחה איננה מחליפה מחלוקת עמוקה. אבל היא פותחת את הלב ומאפשרת הקשבה ושינוי דעה". עוד הוסיף וכתב: "אולי זה מצרך לא סחיר. אני אמשיך בדרכי, בקרוב ניפגש בפלטפורמות אחרות".

הרב פירון הודה גם לשותפותיו לתוכנית וכתב: "גל גבאי שלימדה אותי צעדים ראשונים. לענבל גזית, מורה לחיים. תודה למרואיינים, יצרנו יחד בית מדרש מעשיר לרעיונות. למדנו יחד פרק בשיח והקשבה. תודה לכמעט 4000 איש ואישה שכתבו לי בחודש האחרון. משמחת אותי העובדה שהצלחתי לגעת בכם.ן בימים מורכבים, להביא לכם.ן קצת אור".