כפייה דתית או תמיכה? אודיה קיבלה מתנה מפתיעה ממעריצים

הזמרת הצעירה שמחוברת מאוד למסורת, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה מתנה מפתיעה שקיבלה - סידור תפילה עם חריטה אישית של שמה: "יש לי את הקהל הכי מרגש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/23 09:58 יא בתמוז התשפג

כפייה דתית או תמיכה? אודיה קיבלה מתנה מפתיעה ממעריצים
אודיה, צילום: טל עבודי

מאז שהזמרת הצעירה אודיה אזולאי פרצה לחיינו היא הספיקה לכבוש קהלים מכל הפסיפס הישראלי המגוון- החל מחילונים ועד לדתיים, וזה לא מפתיע- אזולאי לא מפחדת להביא לבמה את האמונה שלה בבורא עולם. גם ברשתות החברתיות, הזמרת שידועה בחיבורה למסורת מרבה לשתף את מעריציה ועוקביה בקשר הקרוב שלה עם הדת היהודית.

העוקבים הרבים לא רק מפרגנים לאמונתה, אלא גם תומכים בה, ואתמול חשפה הזמרת כיצד מעריץ משקיע במיוחד לקח את אהדתו צעד אחד קדימה. אודיה שיתפה בסטורי שבחשבון האינסטגרם שלה תמונה של מתנה מיוחדת שקיבלה מאחד המעריצים שלה - סידור תפילה "בינת הלב השלם", עם השם שלה חרוט באותיות כסף על גבי כריכה הקדמית. "יש לי את הקהל הכי מרגש בעולם", כתבה בהתרגשות לצד התמונה.

אודיה

אודיה בהופעה, צילום: עומרי סילבר ורונן אטדגי

"מעדיפה להתלבש כמה שיותר צנוע"

בעבר סיפרה אודיה על חשיבות הצניעות עבורה: "מעדיפה להתלבש כמה שיותר צנוע ומשתדלת גם בהופעות שלי להתלבש צנוע", סיפרה אזולאי. במענה לשאלה "מה הוא חשבון האינסטגרם האהוב עליך?", סיפקה הזמרת המסורתית תשובה מפתיעה במיוחד וענתה: "הרב אהרון לוי". הרב לוי הוא חוקר ומרצה בתחומי יהדות ומתחזק חשבון אינסטגרם אליו הוא מעלה קטעים קצרים משיעורי התורה שלו.