יובל דיין התפרק בבכי: "אפילו שבית כנסת עושה לי בחילה"

חסיד ברסלב שחזר בשאלה סיפר על חגיגת בר המצווה של בנו ושיתף בהתרגשות ובדמעות שהציפו אותו על אף שכבר אינו מחובר לבית הכנסת: "בסתר הטלית פתאום נפתח לי מעיין הדמעות ובכיתי כמו פעם והתפללתי על הילדים שלי ושל כולנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/23 08:34 יא בתמוז התשפג

יובל דיין התפרק בבכי: "אפילו שבית כנסת עושה לי בחילה"
יובל דיין, צילום: Miriam Alster/FLASH90

נועה ירון ויובל דיין היו בעבר הזוג המפורסם ביותר בעולם החזרה בתשובה. השניים שהגיעו מתעשיית הטלוויזיה ולב הבוהמה התל אביבית הפכו לחסידי ברסלב אדוקים, שהעבירו שיעורי חיזוק ואמונה וסחפו אחריהם רבים. אולם בשנים האחרונות חלה תהפוכה במשפחה המפורסמת, כשיובל החליט לחזור בשאלה ולנטוש את מה שהיה מפעל חייו. נועה ויובל התגרשו והוא נישא בשנית ויצא לדרך חדשה. בתוך כך, אתמול (ה') חגג דיין בר מצווה לבנו הצעיר הלל, וסיפר איך למרות שהתרחק בית האירוע הביא אותו לידי דמעות.

בפוסט שישתף בחשבון האינסטגרם שלו, כתב דיין: "מצאתי את עצמי מברך 'ברוך שפטרני מעונשו של זה' בפעם הרביעית בחיי. והאמת שאחרי נחמן, נתן ודוד, הייתי בטוח שאני כבר רגיל, אבל איפה. כנראה שזה לא משהו שמתרגלים אליו", שיתף בהתרגשות.

"בסתר הטלית פתאום נפתח לי מעיין הדמעות ובכיתי כמו פעם"

"שמונה בבוקר התייצבנו כולנו לתפילת שחרית, נרגשים עד צוואר. ואפילו אני שבית כנסת עושה לי בחילה מבחוץ, מצאתי את עצמי מתעטף בציצית עם לחלוחית בעיניים", שיתף ברגשות המעורבים שפקדו אותו, והמשיך ותיאר את האירוע המרגש: "הילד הכי קול בתל אביב, הניח תפילין, התפלל שחרית וקרא בתורה עם כזה געשמק, שלרגע חשבתי שאני באיצקוביץ". 

נועה ירון דיין באירוע השקת הסדרה "בנות ברק" של הוט

נועה ירון דיין באירוע השקת הסדרה "בנות ברק" של הוט צילום: אביב חופי

"נועה כרגיל הרימה הפקה לתפארת" המשיך ופרגן לגרושתו, וכתב: "בסתר הטלית פתאום נפתח לי מעיין הדמעות ובכיתי כמו פעם והתפללתי על הילדים שלי ושל כולנו. אלוהים יודע שכל הילדים שבעולם עברו לי שם בתפילה. ביקשתי שיהיו בריאים, שירגישו אהובים ומוגנים, שתהיה להם ילדות", סיפר דיין. "וגם הוספתי על הדרך שאם אפשר, שיבוא יום והם יצליחו לסלוח לנו, ההורים, על זה שבסוף אנחנו רק בני אדם, וגם את זה אנחנו לא עושים מי יודע מה. מזל טוב גוזל נצחי שלי".