אסף ליברמן מספר על המפגש עם הזמר הדתי: "הוא עדיין מצולק"

העיתונאי והמגיש אסף ליברמן אירח בפודקאסט שלו "אחד פלוס אחד" את הזמר יונתן רזאל ושיתף במחשבותיו בעקבות הראיון: "שיחה שונה ודי יוצאת דופן בעיניי, עם מוזיקאי ואדם שונה ויוצא דופן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/23 12:12 י בתמוז התשפג

אסף ליברמן מספר על המפגש עם הזמר הדתי: "הוא עדיין מצולק"
אסף ליברמן, צילום: Gili Yaari/Flash90

העיתונאי והמגיש אסף ליברמן מארח כל שבוע בפודקאסט שלו, "1+1 אסף ליברמן מארח", אישיות מפורסמת איתה הוא משוחח על נושאים שונים שקשורים לחייה. השבוע אירח העיתונאי את יונתן רזאל ובין היתר דיברו השניים על "פרשת המסנקטייפ", בה כיסה הזמר את עיניו במהלך הופעת "צמאה" לנשים שעוררה סערה. בעקבות הראיון, שיתף ליברמן במחשבותיו והגדיר את השיחה כ"שונה ודי יוצאת דופן".

"זוכרים לו את פרשת המסקנטייפ והוא עדיין מצולק"

"יונתן רזאל יודע שזוכרים לו את פרשת המסקנטייפ", כתב בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, "והוא עדיין מצולק. מבחינתו, ציבור רחב החרים אותו כיוון שכיסה את העיניים במהלך הופעה מול נערות. הוא - שלמד עם חילונים באקדמיה למוזיקה והלחין יצירות לרקדניות - נתפס אז כחרדי פנאט שלא מסוגל להסתכל על נשים".

יונתן רזאל עם סרט על עיניו בהופעת "צמאה" 2017

יונתן רזאל עם סרט על עיניו בהופעת "צמאה" ב2017 צילום: צילום מסך מטוויטר

לדבריו, קלט כבר מהרגע הראשון כי רזאל חושש מהשיחה עמו. "כשנפגשנו השבוע, כבר מהרגע הראשון היה ברור שהוא חושש מהשיחה. הוא עוצר באמצע סיפורים תמימים, למשל תיאור של דף גמרא שלמד, כדי לתהות אם הקהל הרחב יבין מהם משהו שלא התכוון אליו. וכל מילה אצלו נחצבת בקושי, כאילו עולם שלם תלוי בה. ואולי גם האירוע הזה קשור להסתייגות שלו לא רק מראיונות אלא גם בכלל מהופעות".

בסיום דבריו, הגדיר ליברמן את השיחה כ"שונה ויוצאת דופן". "ואולי גם האירוע הזה קשור להסתייגות שלו לא רק מראיונות אלא גם בכלל מהופעות. שיחה שונה ודי יוצאת דופן בעיניי, עם מוזיקאי ואדם שונה ויוצא דופן".