צפו מתגעגע לימים אחרים? המחווה של חנן בן ארי בחתונת חברו הראפר

הזמר הסרוג הגיע לחתונתו של חברו הראפר ארז שרון, המכונה איזי, יחד עם אשתו הדסה. הזמר הכניס את הזוג לחופה לצלילי השיר "ואיך שלא" של אריאל זילבר בביצוע מרגש ובלתי נשכח

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/23 11:50 י בתמוז התשפג

מתגעגע לימים אחרים? המחווה של חנן בן ארי בחתונת חברו הראפר
חנן בן ארי, צילום: ענת מוסברג, גן אירועים אלכסנדר

הזמר איזי (ארז שרון) התחתן השבוע עם הדר, בת זוגו בשנתיים האחרונות, וכל החברים מהתעשייה הגיעו לחגוג באירוע המרגש שנערך בגן האירועים אלכסנדר. בין האורחים שנצפו: אסף הרץ ואשתו הטרייה הדר קניאל, אלי פיניש, שגיא ברייטנר ובת זוגו, גל גברעם, גיא מזיג, ליאל אלי ובן זוגה, שריי גבעתי, אבי אברומי, סאבלימינל, וגם חנן בן ארי ואשתו הדסה שסיפקו תמונה זוגית מחויכת ומלאת סטייל.

בן ארי, ששיתף פעולה עם הראפר בשירם המשותף "אדון הסליחות" לא הסתפק בפרגון ופיזוזים ברחבת הריקודים, וליווה את הזוג בכניסתם לחופה. בן ארי, שלא מרבה לשיר בחתונות, פרגן במיוחד לחברו הטוב והכניס את הזוג עם השיר "ואיך שלא" של אריאל זילבר. הביצוע המרגש גרר הרבה דמעות בקהל, ובעיקר התרגשות רבה של החתן והכלה.

צפו בתיעוד המרגש:

צילום: Your story wedd

כזכור, בעברו חנן בן ארי שימש כזמר בלהקת חתונות - 'קולות'. אך מאז שפרץ את תקרת הזכוכית והפך לאחד הזמרים הנערצים והמושמעים בישראל, החליט לפרוש מהלהקה והוא כבר לא מופיע בחתונות - כמה חבל.