מרים פרץ מתרגשת: "שוב אוכל להגיד - 'כפרה אוריאל'"

שמחה בבית משפחת פרץ, היום התקיים טקס ברית המילה לנכד החדש. אשת החינוך התרגשה מהשם שבחרו ההורים ושיתפה בתחושות "ילד שמביא איתו חיים חדשים וכל כך הרבה תקווה ותפילה, אחרי כל המשברים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/23 19:08 ט בתמוז התשפג

מרים פרץ מתרגשת: "שוב אוכל להגיד - 'כפרה אוריאל'"
מרים פרץ, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שמחה בבית משפחת מרים פרץ: היום (ד') התקיימה חגיגת ברית המילה לבנם של מתן ובתאל - בתה של מרים פרץ, ההורים הטריים בחרו לקרוא לנכד על שמו של הדוד שנפל בלבנון, אוריאל. הסבתא הטרייה לא הצליחה לעצור את ההתרגשות מבחירת השם הסנטימנטלית ומעצם המאורע ושיתפה את עוקביה בתחושות.  

"שוב אוכל לחזור ולהגיד את המילים אליהם התגעגעתי כל השנים: "כפרה, אוריאל"!"

פרץ כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "וְיִקָּרֵא שְׁמוֹ בְּיִשְׂרָאֵל: אוריאל, בן בתאל ומתן, אוריאל נכדי! כשם דודו, בני בכורי, סגן אוריאל פרץ שנפל בקרב בלבנון. קשה לתאר במילים את ההתרגשות הגדולה, ממעמד ברית המילה וקריאת שמו- אוריאל!, ילד שמביא איתו חיים חדשים וכל כך הרבה תקווה ותפילה, אחרי כל המשברים".

"אפילו ברגעים בהם יתבלבל לרגע ויקרא לי "אמא", אני אתמלא גאווה ושמחה על בני ועל נכדי החדש"

פרץ התייחסה לשם שנבחר לנכד וכתבה "בדמייך חיי"!, ואני, שוב אוכל לחזור ולהגיד את המילים אליהם התגעגעתי כל השנים: 'כפרה, אוריאל!' לבשל לנכדי את האוכל שאהב אוריאל, ואפילו ברגעים בהם יתבלבל לרגע ויקרא לי "אמא", אני אתמלא גאווה ושמחה על בני ועל נכדי החדש, גם יחד".

פרץ המרוגשת סיימה בברכה לנכד הטרי: "ואתפלל, שכשם שנכנס לברית, כן יגדל אוריאל לחיים. חיים מלאים של שלום, של טוב, של משפחה, ושל אהבת האדם, באשר הוא אדם".

כזכור, בתאל יששכר, בתה של מרים פרץ, התארסה עם בחיר לבה חודשיים בלבד אחרי נפילת אחיה - אלירז פרץ מפגיעת רימון ברצועת עזה, כבר אז אמרה פרץ "מסיבת האירוסים הזאת מגיעה אלינו כל כך מוקדם אחרי האובדן, שאני רואה בה אפילו סוג של ניסיון", כעת הסבתא המאושרת ממשיכה לראות במשפחתה המתפתחת ושמחה על אף הקשיים.