ראיון כוכב הילדים מתחבר: "יש לי קשר ישיר עם בורא עולם"

בפרמיירה החגיגית לעונה השנייה של סדרת הדרמה "בעלת החלומות", לי בירן הגיע לפרגן לבת הזוג אליאנה תדהר ושיתף על הקשר הישיר שלו לדת, סיפר איך הגיע לבית כנסת תימני והרעיף במחמאות על אשתו השחקנית

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 28/06/23 10:42 ט בתמוז התשפג

כוכב הילדים מתחבר: "יש לי קשר ישיר עם בורא עולם"
לי בירן, קשר ישיר עם הבורא, צילום: מאיר כהן/cc-by sa

השבוע נערכה הפרמיירה החגיגית של העונה החדשה "בעלת החלומות" של HOT בידור בסינמה סיטי גלילות. ההקרנה החגיגית התקיימה בנוכחות כוכבי הסדרה השונים: גל מלכה, אנחל בונני, בר ברימר, דניאל ליטמן, אליאנה תדהר, עומר נודלמן, עומר חזן, מאי מיכאלי, רוני מרון קליין, אמרי ביטון, חנן סביון, שושה גורן, רועי רביב, מור סרוסי, זאק פקיאל ועוד.

לי בירן, בעלה של אליאנה תדהר, הגיע יחד איתה לאירוע. "אני רגיל", הוא הודה בשיחה עם "חדשות כיפה", "זה הדבר האהוב עליי לפרגן לאשתי, יותר כיף לפרגן לה מלבוא לאירוע שלי".

אתה משתתף עכשיו ברוקדים עם כוכבים. איך זה להיות רקדן?

"אני לא יודע אם אני רקדן אבל אני מנסה לרקוד", סיפר בצניעות, "אני מאוד נהנה לצאת מאזור הנוחות ולעשות משהו שלא התנסיתי בו מעולם וללמוד מזה הרבה".

סיפרת בתכנית שאתה מתפלל בבית כנסת תימני. איך הגעת לשם?

"דבר ראשון, יש לי קשר ישיר עם בורא עולם, כמו לכל בן אדם", הבהיר, "זה התחיל מאז שהייתי ילד והתפתח. כשהייתי בן 17 ראיתי את דוד שלי מניח תפילין ואמרתי לו 'הי, מה אתה עושה? לא עשיתי את זה מהבר מצווה, תלמד אותי'. התחלתי להניח פעם בשבוע וזה עבר להיות כל יום".

"יום אחד עברתי ליד בית כנסת תימני בשכונה שגדלתי בה ואמרתי לעצמי 'אני חייב להיכנס לשם', ונכנסתי, ועד היום אני שם".

רואה את עצמך יום אחד חוזר בתשובה?

"אני חושב שאני אדם של אמונה, מאמין בכל ליבי ונשמתי ויודע שבורא עולם פה איתנו ומעניק לנו את כל מה שיש לנו. אז לא יודע אם אני צריך לחזור בתשובה, מרגיש שאני כבר בתוך זה".

מה אתה אומר על התפקיד של אליאנה בסדרה?

"אליאנה משחקת תפקיד מאוד מיוחד, כי הוא בערך הפוך ממי שהיא באמת בחיים. זה היופי, לקחת שחקנית כמו אליאנה שיודעת להיות כמו פסטלינה, וזה תענוג לראות את זה, זה מלמד. כל פעם מפתיע אותי מחדש עד כמה שהיא מוכשרת וכמה שהיא טובה במה שהיא עושה".