אמילי עמרוסי מבקשת להתפלל: "ארבעה ימים של גיהנום"

במהלך חופשה משפחתית בבולגריה, בנה בן ה-10 של אשת התקשורת נכווה ופונה לבית החולים. לאחר החוויה המטלטלת, בה לא הורשתה לשהות לצידו או לדבר איתו, אמילי עמרוסי שיתפה בתחושות בחשבון הפייסבוק שלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/23 15:50 ח בתמוז התשפג

אמילי עמרוסי מבקשת להתפלל: "ארבעה ימים של גיהנום"
אמילי עמרוסי, צילום: שרון גבאי

בימים האחרונים אשת התקשורת אמילי עמרוסי עברה חוויה מטלטלת בעודה בבולגריה. בחשבון הפייסבוק שלה היא שיתפה את העוקבים. "הודו לה' כי טוב", פתחה את הפוסט, "אחרי ארבע יממות של גיהנום, סוף סוף ראיתי בעיניי את הבן הקטן והמתוק שלי ונגעתי לו ביד ובלחי ושמעתי אותו מדבר". בעודם מבלים בבולגריה, בנה של עמרוסי נכווה ופונה לבית החולים לאחר שנפל בשטח פתוח לנביעה רותחת של גופרית. הרופאים מנעו מהאם להיות לצידו או לדבר איתו, על אף שמדובר בילד בן עשר במדינה זרה.

במהלך הטיול המשפחתי - בנה של אמילי עמרוסי נכווה ופונה לבית החולים

"הבן שלי פצוע ונכונה לו דרך ארוכה להירפא, רק שעכשיו, שניה לפני הטיסה לארץ, אני רוצה לספר שאני מאושרת", שיתפה בגלוי, "מאושרת כאילו זכיתי בלוטו. כי ראיתי את הבן שלי. ונישקתי אותו. וכמה הדבר הקטן הזה משמעותי". בעודו מטופל בבית החולים, האם נאלצה לחכות מול דלת נעולה ולשמוע את הצעקות של הבן, שחטף כוויות קשות מאוד. "הקומוניזם לוקח את הילד כדי להחלים אותו והאמא רק מפריעה", הסבירה, כשהכאב עוד טרי ונוכח, "מה פתאום שילד צריך את ההורים כדי להחלים".

"ברוך פודה אסירים", המשיכה עמרוסי להודות. כעת המשפחה בדרכה ארצה בהטסה רפואית דחופה, ואשת התקשורת ביקשה מהעוקבים להתפלל לרפואה קלה ומהירה עבור בנה, "תשלחו לו אנרגיה להחלים מהטראומה הזאת ומהכוויות הכימיות האיומות", וחתמה את הפוסט בבקשה להורים, "לכו לגעת לילד שלכם בלחי. אתם לא יודעים אם משהו ישתבש ופתאום לא תוכלו לעשות את זה".

התפללו לרפואת סיני שלום בן אמילי

פרק קל

א  שִׁיר הַמַּעֲלוֹת:
מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ    יְהוָה.
ב  אֲדֹנָי,    שִׁמְעָה בְקוֹלִי:
תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ, קַשֻּׁבוֹת--    לְקוֹל, תַּחֲנוּנָי.
ג  אִם-עֲוֺנוֹת תִּשְׁמָר-יָהּ--    אֲדֹנָי, מִי יַעֲמֹד.
ד  כִּי-עִמְּךָ הַסְּלִיחָה--    לְמַעַן, תִּוָּרֵא.
ה  קִוִּיתִי יְהוָה, קִוְּתָה נַפְשִׁי;    וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי.
ו  נַפְשִׁי לַאדֹנָי--    מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר, שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר.
ז  יַחֵל יִשְׂרָאֵל, אֶל-יְהוָה:    כִּי-עִם-יְהוָה הַחֶסֶד; וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת.
ח  וְהוּא, יִפְדֶּה אֶת-יִשְׂרָאֵל--    מִכֹּל, עֲוֺנֹתָיו.