לעיתונאי נמאס מההכפשות - זה הצעד שעשה

יובל שדה הביע את דעתו ביחס לאירועים ביטחוניים בחשבון הטוויטר שלו, ועוקבים האשימו אותו שלא עשה שירות קרבי. בתגובה החליט העיתונאי לשתף תמונה מעברו הצבאי: "תעשו סיבוב על מישהו אחר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/23 15:58 ו בתמוז התשפג

לעיתונאי נמאס מההכפשות - זה הצעד שעשה
מח"ט בנימין בודק את תושבי עטרת בכניסה ליישוב, צילום: חוננו

לאחר שהעיתונאי יובל שדה, שמוכר גם מהפודקאסט שלו "חור בהשכלה", הביע את דעתו ביחס לאירועים בעטרת בשבת האחרונה, מגיבים רבים טענו כי הוא אינו מבין בצבא והעלו את ההשערה שכנראה היה ג'ובניק. בתגובה, שיתף שדה ציוץ בחשבון הטוויטר שלו עם תמונה מימיו כחייל בצה"ל.

"שונא לשחק את המשחק הטיפשי הזה אבל בגלל שכתבתי על הפרעות של המתנחלים בשבת התחילו להפיץ עליי כל מיני שקרים לגבי השירות הצבאי שלי (היית ג'ובניק מי אתה שתתן עצות בכלל)", פתח וכתב שדה. "אז הנה תמונה שלי ושל חבריי לצוות נכנסים לנמר שייקח אותנו לקרב סג'עייה בצוק איתן. לכו תעשו סיבוב על מישהו אחר".

"הניסיון להכפיש את מפקד חטיבת בנימין חמור ופסול"

נזכיר כי עד השבת האחרונה תושבי הישוב עטרת שבבנימין לא הגיעו לכותרות מעולם. העניינים החלו להשתנות במהלך ליל חמישי האחרון אז תושבי הכפר הסמוך אום ספא ופלשתינים מכפרים נוספים חסמו בעזרת יידוי אבנים את כביש הגישה לישוב במשך שעות ארוכות. מאז המצב מתוח מאוד.

נערי גבעות באזור טענו שהותקפו בשבת על ידי מחבלים מאום ספא ובתגובה שרפו בתים ומכוניות בכפר. לאחר מכן ברחו מהאזור, חלקם לתוך הישוב הקטן. מח"ט בנימין, אל"מ אליאב אלבז הגיע בצהריי יום השבת לישוב ובצאתה השתתף בעצמו בבידוק תושבי הישוב ואורחים שיצאו ונכנסו לישוב, מצב שהוליד מחאת תושבים ואנשי ציבור.