התמונה המרגשת של העיתונאית הסרוגה: "מהיום אני אמא"

עיתונאית ערוץ 14 שיראל ללום נהיר הודיעה ברשתות כי במהלך השבת הפכה לראשונה לאם לאחר שילדה. היולדת שיתפה בתחושה הכל כך מיוחדת: "בסוף יש לי נס קטן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/23 22:03 ה בתמוז התשפג

התמונה המרגשת של העיתונאית הסרוגה: "מהיום אני אמא"
העיתונאית ילדה בת בכורה, מזל טוב, צילום: shutterstock

מזל טוב לכתבת יהודה ושומרון ועורכת החקירים בערוץ 14 שיראל ללום נהיר לאחר שבמהלך השבת האחרונה ילדה לראשונה. ללום נהיר פרסמה בטוויטר תמונה מרגשת שלה יחד עם התינוקת המתוקה וכתבה: "כואב, קשה, מתיש, אבל בסוף יש לי נס קטן מהיום אני אמא".

העיתונאית הותקפה, רינה מצליח גינתה

במהלך החודשים הראשונים להריונה, הגיעה שיראל ללום נהיר לסקר את ההפגנות בנתב''ג. בעודה מנסה להעביר דיווח לאולפן, המפגינים סביבה הפריעו, צעקו, נופפו בדגליהם וניסו לחסום את המצלמה ולמנוע ממנה להמשיך בשידור. העיתונאית רינה מצליח, שהייתה אחת ממגישות החדשות הבולטות על המסך עד פרישתה בשנה שעברה, יצאה להגנתה.

"בושה", כתבה מצליח בחשבון הטוויטר שלה, "לתקוף עיתונאית, לא חשוב מאיזה ערוץ, זה מעשה נלוז ולא דמוקרטי". העיתונאית הסרוגה ראתה את הציוץ והשיבה, "תודה רבה רינה, מעריכה". מצליח לא הייתה היחידה שהזדעזעה מהמקרה, וגם העיתונאי אלעד שמחיוף הגיב בחשבון הטוויטר שלו. "הזוי", כתב שמחיוף, "מפגינים בעד דמוקרטיה צריכים לקדש תקשורת חופשית, גם אם המסר שיוצא ממנה לא מתיישב על עולם הערכים שלהם".