חנן בן ארי בפנייה לעוקבים: נתקענו בשדה תעופה בחו"ל

הזמר הסרוג ניצל את השיבוש בטיסה בדרכו להופעה בחו"ל והציע לעוקבים להעביר את הזמן בפעילות שאלות ותשובות. העוקבים שאלו על האלבום ובן ארי ענה: "רף הפחד שלי להיות מי שאני ירד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/23 15:57 ג בתמוז התשפג

חנן בן ארי בפנייה לעוקבים: נתקענו בשדה תעופה בחו"ל
חנן בן ארי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חלף יותר משבוע מאז חנן בן ארי שחרר את אלבומו החדש, "יש כאן יותר מזה". היום (ה') הזמר הסרוג עשה את דרכו להופעה במונאקו, אלא שהתכניות מעט השתבשו. בן ארי פתח את המצלמה ושיתף בסטורי שלו, "אני בדרך להופעה במונאקו ונתקענו פה בשדה תעופה באמסטרדם לכמה שעות", אמר, ופתח תיבת שאלות, "אם בא לכם לשאול".

חנן בן ארי מודה: "רף הפחד שלי להיות מי שאני ירד"

העוקבים נענו לבקשתו ושאלו. "מה שלומך אחרי הוצאת האלבום?", נשאל הזמר. "מחוזק ומשוחרר", הוא הודה בכנות, "רף הפחד שלי להיות מי שאני ירד". העוקבים שאלו שאלות רבות סביב האלבום החדש והחשוף, שנוגע במקומות אישיים בחייו של בן ארי. "למה האלבום הזה כל כך כאוב וחשוף?", שאל עוקב. בן ארי השיב בפשטות, "כי זה מה שאני חווה כרגע".

אחת השאלות התמקדה בשיר הראשון שיצא מתוך האלבום, "עטלף עיוור", ועוקב אחד תהה, "למה השיר נקרא עטלף עיוור, הרי כל עטלף עיוור?". בן ארי הסביר, "לא כל העטלפים עיוורים", כתב, "יש להם גם ראיה רגילה דרך העיניים וגם ראיה בעזרת גלי קול וסונאר. עטלף עיוור חייב לסמוך רק על הסונאר. רק על הקולות שהוא צועק בחושך ומהדהדים אליו בחזרה".