מוש בן ארי מסביר: הסיבה שאני הולך עם ציצית

הזמר המצליח חשף בתוכנית רדיו כי הוא הולך עם ציצית במהלך היום יום והסביר: "זה כמו הארקה בשבילי". יחד עם זאת הוא הסביר כי מדובר בחוויה אישית: "אני מכניס את זה פנימה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/23 22:17 ב בתמוז התשפג

מוש בן ארי מסביר: הסיבה שאני הולך עם ציצית
מוש בן ארי, לובש ציצית, צילום: FLASH90

רבים מזמרי וזמרות ישראל מוצאים עצמם בשנים האחרונות מתקרבים ליהדות או לוקחים מהמסורת היהודית חלקים בהם הם מוצאים עניין. הזמר מוש בן ארי שיתף בתחנת הרדיו רדיוס 100fm כי הוא אוהב ללכת עם ציצית והסביר כי "קודם כל זה לעצמי, אני מכניס את זה פנימה לא בחוץ. אני לא מדבר על זה זה לא קשור לאף אחד".

"משהו שיתפוס אותי באמת, יחבר אותי לשורש של עצמי"

"זה סוג של הארקה" הסביר מוש בן ארי את הסיבה בגללה הוא הולך עם ציצית, "זה סוג של רגע שאני צריך שניה אחת, באמת משהו שיתפוס אותי באמת, יחבר אותי לשורש של עצמי" אמר והוסיף: "זה עובד, לי זה עובד, לא יודע לאחרים". בן ארי שיתף כי הוא הוךף עם ציצית בעיקר בחורף: "בקיץ קשה לי".

הסינגל החדש של מוש בן ארי

לפני יומיים חשף בן ארי סינגל חדש. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, בן ארי כתב על השיר שהוציא יחד עם אביב בכר, "השיר הזה הוא סיפור אהבה פשוט על החוויה של זוג, רגע לפני שילד ראשון מגיע לעולם, דרכם", כתב. "על התבגרות, על גילוי מחודש של אהבה ועל השמחה האמיתית בבית החדש שנבנה יחד. זה שיר אנושי על השמחות הקטנות של החיים שהן הגדולות ביותר".