צדיקים: הרב יאשיהו פינטו חיזק את אושיות הרשת

האדמו"ר המפורסם הגיע לביקור קצר בישראל והעביר שיעור תורה מיוחד לאלפי אנשים. שחקנים וכוכבי רשת מכל המגזרים הגיעו לבקש את עצתו ולהתברך מפיו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/23 11:46 ב בתמוז התשפג

צדיקים: הרב יאשיהו פינטו חיזק את אושיות הרשת
הרב פינטו מברך את עומר חזן, צילום: ללא

יממה עמוסה בשיעורי תורה וקבלת קהל עברה על האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שהגיע לישראל לביקור בזק, במסגרתו מסר שיעור תורה בהיכל ישיבת "שובה ישראל" באשדוד, בהשתתפות כ-3,000 איש. מאוחר יותר הגיעו רבים לקבל את ברכתו ועצתו, ביניהם, אדמו"רים, רבנים, אישי ציבור, אנשי עסקים ומפורסמים מכל גווני הקשת בישראל.

בין המפורסמים שקיבלו את ברכת הרב פינטו בלטו: הזמרת אודיה, לינור אברג'יל, יפית לוי, כוכבת הילדים מיקי, שיר סדנה - שר פיטנס, בר כהן ואליהב, עומר חזן, עדי ליאון, פיני בלילי, שרון מימר, אסף דעבול, עו"ד שי אליאס, אדל בספלוב ומאץ' עבד ועוד.

לינור אברג

לינור אברג'יל עם הרב פינטו צילום: ללא

הרב פינטו מברך

הרב פינטו מברך צילום: ללא

הרב פינטו חזר ואמר גם בשיעור המרכזי וגם בשיחות האישיות בקבלת הקהל – כי הניסיון של הדור שלנו הוא השלום והאחווה, "בכל דור יש לו את הניסיון שלו, אבל כיום הניסיון הגדול הוא לא להיות חלק מהמחלוקת", אמר הרב פינטו.

לדבריו, "תראו מה קורה מסביב, בכל העולם, חוסר יציבות, הכל מתפרק, והכל סביב המחלוקות. מחלוקות בין מדינות ובין אנשים. גם כאן בישראל קבוצה אחת נגד הקבוצה השנייה. זה הניסיון שלנו, להתרחק מהמחלוקת, ולהרבות שלום ואחווה בין כולם. כולנו אחים, כולנו בני אב אחד אנחנו", הוסיף. במהלך השבועות הקרובים צפוי הרב פינטו לעבור ניתוח מורכב. אתמול, במהלך השיעור המרכזי הוא קרא לתלמידיו להתפלל עבורו ולהתחזק בתורה ובמצוות.