בועז ביסמוט נפרד: תודה על הזכות

חבר הכנסת מטעם הליכוד ואיש התקשורת לשעבר, ספד לעיתונאי רז ישראלי שנפטר השבוע: "בליבי, על כל פנים, השארת חותם שלא יימחק לעולם. תודה על הזכות לעבוד לצידך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/23 20:02 כט בסיון התשפג

בועז ביסמוט נפרד: תודה על הזכות
בועז ביסמוט, צילום: עמי שומן

חבר הכנסת והעיתונאי לשעבר, בועז ביסמוט, ספד היום (א') בחשבון האינסטגרם שלו לעיתונאי רז ישראלי ז"ל שנפטר לפני יומיים בנסיבות טרגיות. הישראלי עבד בגופי תקשורת רבים, ביניהם מעריב, עכבר העיר וישראל היום, שם רק לפני חודשים ספורים סיים שם את תפקידו כעורך ראשי.

"חוזר עכשיו מבית העלמין, מהלוויה של רז ישראלי ז"ל", פתח וכתב ביסמוט בחשבון הטוויטר שלו. "עבדתי עם רז בימים בהם הייתי העורך הראשי של 'ישראל היום'. הוא הגיע אליי, בחור צעיר, מלא תשוקה ללמוד ולדעת. זו הייתה בדיוק התקופה בה העידן הדיגיטלי החל להשתלט על התקשורת". 

רז ישראלי

רז ישראלי ז"ל צילום: Yehoshua Yosef (יהושע יוסף), (CC BY-SA 3.0) ויקיפדיה

ביסמוט: "השארת חותם שלא יימחק לעולם"

"מצאתי את עצמי פתאום שומע מונחים שמעולם לא שמעתי, עולם חדש שלא הכרתי", המשיך וכתב חבר הכנסת. "ורז שוחה בחומר - איש הדור החדש. זה היה כל כך טבעי ונכון למנות אותך להיות מנהל ערוצי התוכן באתר. למרות גילך הצעיר, למרות הזמן המועט שלך במערכת. המקצועיות והלהט שלך טשטשו הכל".

עוד כתב ביסמוט: "כל אדם רוצה להשאיר מאחוריו מורשת, להשאיר חותם. ואני יכול לדמיין, בעוד 50 שנה, סטודנט לתקשורת יושב ב'בית אריאלה' ולומד עליך. לומד ממך", כתב וסיכם: "בליבי, על כל פנים, השארת חותם שלא יימחק לעולם. תודה על הזכות לעבוד לצידך. יהי זכרך ברוך".