החרדית שכבשה את האינסטגרם: מאוד קשה לי עם זה

סימי הרשקופ הסבירה לעוקבים שלה ברשת למה לא תמיד מומלץ להתפרסם, ועל איזו תכונת אופי הייתה מוותרת: "אנשים נפגעים ממני בזמן שאני לא רוצה בכלל לפגוע בהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/23 18:42 כט בסיון התשפג

החרדית שכבשה את האינסטגרם: מאוד קשה לי עם זה
סימי הרשקופ, צילום: אביב חופי

סימי הרשקופ, האישה שעומדת מאחורי עמוד האינסטגרם המגזרי "דוסלבס", היא גם אושיית רשת בפני עצמה, שהתפרסמה בזכות השתתפותה בתכנית "בנות ברק". בעמוד האינסטגרם הפרטי שלה היא מרבה לשתף בתובנות ומחשבות, ולא פעם עונה על שאלות קשות שמעלות העוקבות הרבות שלה. שתי שאלות מורכבות אילצו אותה להתמודד היום (א') עם סוגיות מורכבות.

"אנשים נפגעים ממני בזמן שאני לא רוצה בכלל לפגוע בהם"

אחת מהעוקבות שאלה את סימי מהי התכונה אותה הייתה רוצה לשנות: "מה התכונה שאת הכי לא אוהבת בעצמך?". הרשקופ לא נבהלה מהשאלה הקשה, וענתה בכנות: "מאוד קשה לי עם זה שאני מאוד מאוד מרחפת, לכן אנשים נפגעים ממני בזמן שאני לא רוצה בכלל לפגוע בהם", כתבה. "הייתי מאוד רוצה לשנות את זה, אני עובדת על זה", הוסיפה וסיפרה.

עוקבת אחרת רצתה לקבל מהרשקופ את עצת הזה -איך להפוך למפורסמת. לאושייה החרדית היה חשוב להוריד את ההתלהבות ולהבהיר: "תחשבי טוב  אם את רוצה את זה. לא הכל זוהר בעולם של המפורסמים, אומרת לך מניסיון". ובכל זאת הוסיפה טיפ קטן: "הכי חשוב פשוט להיות מי שאת ועל הדרך לא לדרוך על אנשים. תמיד לזכור מאיפה באת".