אחת ולתמיד: נרקיס מגלה למה היא חובשת כיסוי ראש

הזמרת הדתייה ענתה לשאלות הגולשים וחשפה את הסיבה שהיא חובשת כיסוי ראש: "האמת שזה התחיל מטעמי צניעות, ויחד עם זה זה כבר אקססוריז ופריט לבוש כחלק מהלוק הכללי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/23 21:52 כח בסיון התשפג

אחת ולתמיד: נרקיס מגלה למה היא חובשת כיסוי ראש
צילום: מיכאל מישייב

הזמרת נרקיס היא אחת המזמרות הדתיות המצליחות ביותר, והיא מתפעלת חשבונות תוססים ברשתות החברתיות. הערב היא פתחה תיבה לשאלות הגולשים ונשאלה אודות כיסוי הראש שלה - שהפך לחזק מהזהות שלה.

"האמת שזה התחיל מטעמי צניעות", פתחה נרקיס את תשובתה. "ויחד עם זה זה כבר אקססוריז ופריט לבוש כחלק מהלוק הכללי", הוסיפה. היא סיימה בקריצה וכתבה: "וכן זה יפה". נזכיר כי ביום חמישי האחרון הודחה נרקיס מהתכנית "רוקדים עם כוכבים" לאחר שקיבלה את הניקוד הנמול ביותר מהשופטים.

נרקיס בטקס פרסי אקו"ם |

נרקיס בטקס פרסי אקו"ם | צילום: Tomer Neuberg/Flash90

נרקיס נפרדת מרוקדים עם כוכבים: "החוויה הכי מאתגרת שעשיתי בחיי"

בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, נרקיס סיכמה את החוויה. "רוקדים עם כוכבים הייתה החוויה הכי מאתגרת שעשיתי בחיי", הודתה הזמרת, וחשפה בפני עוקביה שלא צפתה אפילו בפרק אחד בתכנית לפני שהסכימה להצטרף אליה. "קפצתי על זה חסרת ידע, שלא לומר מבלי טיפת ניסיון בתחום הריקוד". במשך שלושה חודשים נרקיס התאמנה יחד עם הרקדנית מישל, "חזרות מפרכות בהם אני ומישל בכינו, צחקנו ובעיקר פרגנו לעצמנו עם שווארמות כי באמת היה מגיע לנו".