נרקיס נפרדת: "אני יודעת שזה מבאס"

רגע אחרי שהודחה מ"רוקדים עם כוכבים" יחד עם הרקדנית מישל ראבוי, הזמרת הדתייה סיכמה את השתתפותה בתכנית בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, "החוויה הכי מאתגרת שעשיתי בחיי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/23 09:46 כו בסיון התשפג

נרקיס נפרדת: "אני יודעת שזה מבאס"
נרקיס נפרדת, צילום: מיכאל מישייב

השתתפותה של הזמרת הדתייה נרקיס בתכנית "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 הצליחה לעורר הרבה עניין בציבור. בניגוד לשאר המשתתפות בתכנית נרקיס רקדה לצד אישה, הרקדנית מישל ראבוי, בעקבות בקשתה לשמור נגיעה בתכנית. השתיים הצליחו לשרוד את שלוש ההדחות הראשונות בתכנית ולגבור על המתחרים אך אתמול (ה') הן סיימו את דרכן והודחו מהתכנית לאחר שקיבלו את הציון הנמוך ביותר מהשופטים.

נרקיס נפרדת מרוקדים עם כוכבים: "החוויה הכי מאתגרת שעשיתי בחיי"

בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, נרקיס סיכמה את החוויה. "רוקדים עם כוכבים הייתה החוויה הכי מאתגרת שעשיתי בחיי", הודתה הזמרת, וחשפה בפני עוקביה שלא צפתה אפילו בפרק אחד בתכנית לפני שהסכימה להצטרף אליה. "קפצתי על זה חסרת ידע, שלא לומר מבלי טיפת ניסיון בתחום הריקוד". במשך שלושה חודשים נרקיס התאמנה יחד עם הרקדנית מישל, "חזרות מפרכות בהם אני ומישל בכינו, צחקנו ובעיקר פרגנו לעצמנו עם שווארמות כי באמת היה מגיע לנו".

נרקיס המשיכה וכתבה, "אני יודעת שזה מבאס להיות מודח ולדעת לקבל ציונים, אבל האמת העמוקה היא שאם הייתי מסרבת להצעה להשתתף בתוכנית מתוך הפחד או חוסר הניסיון שלי הייתי מתבאסת אפילו יותר". הזמרת סיימה את הפוסט בפנייה לכל מי שמעולם לא היה בחוג ריקוד ומרגיש שאין לו יכולת לעשות זאת, "תרקדו גם אם זה לא יוצא לכם מקצועי, שייצא שזה יהיה אתם וזה הכי טוב".