יועץ חדש לשרה נתניהו: זה מי שנבחר

האישה הראשונה, רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו מינתה יועץ חדש שיעבוד איתה - אדם שבעבר עבד עם חברי הליכוד גלית דיסטל ואמיר אוחנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/23 13:27 כד בסיון התשפג

יועץ חדש לשרה נתניהו: זה מי שנבחר
צילום: Moti Milrod/POOL

אחרי שראש הממשלה בנימין נתניהו סיים למנות את הכוורת שלו באנשי ליכוד ויועצים שונים, הגיע תורה של גברת שרה נתניהו למנות לעצמה יועץ חדש. מי שנבחר לתפקיד המיוחד הוא דוידי הרמלין, יועץ שמוכר בליכוד ובעבר עבד עם גלית דיסטל ואמיר אוחנה, כך דווח ב"מלוכדים". 

זה מה שמסתתר מאחורי הלוק של שרה נתניהו ביום העצמאות

כמעט תמיד, הלוקים של הגברת נתניהו מתאפיינים בחליפות מחויטות בצבעים שונים, המשלבות מכנס וז'קט תואמים על חולצה שחורה או לבנה. גם הפעם נתניהו בחרה בחליפה, אבל יש טוויסט: היא מדמה את סמל המדינה. הלוק של אשת ראש הממשלה מורכב ממכנסיים כחולים וחולצה כחולה מחויטת, לכאורה לבוש פשוט ולגיטימי. אלא שבחלק העליון של השמלה מוטבעים, ממש כמו בסמל המדינה, שני ענפי זית זהובים.

היינו סולחים ומעריכים גם אם הייתה מסתפקת בצבעי כחול לבן

ענפי הזית נתונים במסגרת, גם היא בצורת המסגרת המסורתית מהסמל. לגבי המנורה? עליה מעצב הבגד החליט לוותר כנראה, ומזל. אין ספק שמדובר במחווה ישראלית לרגל יום העצמאות, כזו שמצביעה על ציוניות והזדהות עם החגיגה, אך לא ברור למה אשת ראש הממשלה הייתה צריכה, ממש באופן פיזי, ללבוש את סמל המדינה. היינו סולחים ומעריכים גם אם הייתה מסתפקת בצבעי כחול לבן, או אפילו לבוש תוצרת הארץ. הלוק בהחלט מעיד על מאמץ וחשיבה, אך בכל הנוגע לסטייל יש לו הרבה לאן להתקדם.