רביטל ויטלזון מסכמת 19 שנים: "כמה עברנו"

הסטנדאפיסטית הדתייה חוגגת 19 שנים יחד עם בעלה ומסכמת כמעט שני עשורים בפוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלה, "החיים מכסים את האהבה הנקיה והטהורה ההיא של לפני 19 שנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/23 12:04 כד בסיון התשפג

רביטל ויטלזון מסכמת 19 שנים: "כמה עברנו"
רביטל ויטלזון יעקבס, צילום: אושר עדן פשינסקי

הסטנדאפיסטית הדתייה, רביטל ויטלזון, נמצאת בזוגיות עם בעלה כבר 19 שנים. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה היא סיכמה כמעט שני עשורים לצידו. "19 שנה זה המון", היא הודתה, "וכמה עברנו".

את הפוסט היא הפנתה לבעלה, "תעצור רגע, תסתכל אחורה", כתבה לו, על הדברים הגדולים, על הדבש ועל העוקץ, על העבודות שעברנו, על הילדים והאתגרים להביא אותם לעולם, על הילדים והאתגרים לגדל אותם בעולם, הבית הישן הבית החדש, כשלונות הצלחות, שיאים תהומות", היא פירטה.

"החיים מכסים את האהבה הנקיה והטהורה ההיא של לפני 19 שנה"

הסטנדאפיסטית התייחסה גם לקשיים, "תקופות של כלום, זה הכי קשה", כתבה, "מילואים, מלחמה, מבצעים, מגיפה עולמית, כל זה מאחורינו". ויטלזון פירטה גם את הדברים הקטנים והיומיומים שהזוג עבר יחד. "החיים מכסים את האהבה הנקיה והטהורה ההיא של לפני 19 שנה", היא כתבה, "בכעסים קטנים, בכעסים גדולים, בריבים מיותרים, בריבים שהשאירו צלקות".

לכבוד החגיגות, ויטלזון שמה הכל בצד. "לתת לאהבה ההיא מפעם מקום, להרגיש אותה נקיה טבעית יפה", כתבה, ואיחלה בלבביות, "מברכת אותנו בכל זאת ועוד, רוצה להמשיך את הסיבוב שלי על הכדור הזה יד ביד איתך".