אחרי שביקרה בקבר האדמו"ר - הבקשה של ניקול ראידמן

אשת העסקים המפורסמת החליטה לוותר השנה על המסיבה הגדולה ולציין את יום הולדתה בקברו של הרבי מלובביץ'. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה היא ביקשה מחבריה הקרובים לא לשלוח לה בלונים ופרחים ולתרום את הכסף שחסכו

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/23 09:06 כב בסיון התשפג

אחרי שביקרה בקבר האדמו"ר - הבקשה של ניקול ראידמן
ניקול ראידמן, צילום: Miriam Alstre/FLASH90

ניקול ראידמן היא אחת מנשות העסקים המפורסמות בישראל. אולי בגלל זה הבחירה שלה לוותר על חגיגת ענק ביום הולדתה ה-37 היא מפתיעה במיוחד. בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, אשת העסקים הסבירה למה השנה בחרה לחגוג את יום הולדתה בקברו של רבי מנחם מנדל שניאורסון, הרבי מלובביץ' ז"ל. 

"תתרמו את הכסף, זה יחמם לי את הלב הרבה יותר"

"השנה, בפעם הראשונה, בחרתי להקדיש את היום הזה נטו לעצמי", הודתה ראידמן. גם על המתנות היא החליטה לוותר, "ללא אלפי סידורי פרחים מוגזמים ששולחים לי בגודל משתלה", כתבה והוסיפה בקשה חמה, "מי מהחברים שלי שקורא עכשיו וזומם לשלוח משהו, תעשו מצווה, תתרמו את הכסף הזה שלא ילך לפח, לאחת העמותות שאתם רוצים, ותשלחו לי עם סטיקר בוואטסאפ". כדי להדגיש, היא הוסיפה, "נשבעת לכם, זה יחמם לי את הלב הרבה יותר מרולס רויס ​​על משאית עם מליון בלונים".

בפוסט שכתבה ראידמן כתבה על התהליך שעברה והודתה שכבר שנה היא שומרת על כשרות, "וגאה בעצמה". ראידמן הגיעה לארץ כעולה חדשה מברית המועצות ועברה דרך ארוכה כדי להוכיח את עצמה. 
"היום אני מסתכלת על החיים אחרת החיים, הם לא אייטם בחדשות וסטורי עם תיוגים", היא כתבה. בסיום הפוסט אשת העסקים הודתה לחבריה, למשפחתה ולכל הסובבים אותה, וגם לאלוהים שתמיד לצידה.