חנן בן ארי משתף סיפור מהתיכון: "זה מביך"

הזמר הסרוג משתף איך בתור נער צעיר התקשה להתמודד עם הפסדים, ומספר כי האלבום החדש שלו עוסק גם בנושא הזה: "הייתי מזייף פציעות - הייתי מסיים את המשחק, נתקע בקורה ובוכה מזה שהפסדתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/23 22:57 יט בסיון התשפג

חנן בן ארי משתף סיפור מהתיכון: "זה מביך"
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אף אחד לא אוהב להפסיד, אבל הזמר המצליח, חנן בן ארי, כנראה נרתע מהם במיוחד. בסרטון מתוך הופעה, שהעלה היום (ה') לחשבון האינסטגרם שלו, סיפר הזמר איך בתור ילד היה בוכה מכל הפסד והפסד הכדורגל, ושיתף כי למרות זאת - בחר לעסוק באלבום החדש שלו לא רק בניצחונות המתוקים אלה גם בכישלונות: "רובנו מפסידים ולא מעזים לדבר על זה". 

"אני זוכר שהייתי מפסיד בתור ילד, הייתי בוכה בכל משחק שהייתי מפסיד", פתח ואמר הזמר. "בגיל מסוים זה נהיה לא נעים עד כיתה ה' זה סביר בכיתה ט' - זה מביך. הייתי מזייף פציעות הייתי מסיים את המשחק נתקע בקורה ובוכה - בכיתי מזה שהפסדתי. לא הייתי מסוגל להפסיד בכדורגל".

"אתה רואה את כריסטיאנו רונאלדו, ה"פאסון שבפאסונים", בוכה את חייו"

הזמר שיתף בהתרשמותו משחקני כדורגל בין-לאומיים: "אתה רואה את כריסטיאנו רונאלדו, ה"פאסון שבפאסונים" עם לא יודע כמה עוקבים באינסטגרם, בוכה את חייו", סיפר. "הפסדת עכשיו את גמר הNBA - אתה מחויב להתקלח, להתלבש יפה ולבוא לדבר מול מיקרופונים על למה הפסדת, מה תעשה בשביל שפעם הבאה לא תפסיד".

בן-ארי סיפר על הקשר בין הדברים, לאלבום החדש הוא מוציא בקרוב: "ואולי גם זה חלק מהאלבום הזה. שזה לספר גם על ההפסדים, נכון שהניצחון הרבה יותר מתוק, אבל לדבר רגע גם אחרי ההפסדים, כי רובנו מפסידים ולא מעזים לדבר על זה".