יברך הגומל? אביב גפן מרגיע את העוקבים: "משאית נכנסה בי"

הזמר והיוצר אביב גפן פרסם הודעת הרגעה מטרידה למדי, כאשר הודיע לקהל עוקביו ברשתות החברתיות על תאונת דרכים שעבר, "משאית נכנסה בי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/23 15:44 יז בסיון התשפג

אביב גפן מרגיע את העוקבים: "משאית נכנסה בי"
אביב גפן, צילום: Moshe Shai/FLASH90

יש תקופות בחיים בהן אנו נאלצים להתמודד עם מספר עניינים מאתגרים בו זמנית. בקושי חודשיים חלפו מאז נפטר המשורר והפזמונאי יהונתן גפן, והיום (ג') בנו אביב גפן עבר חוויה לא נעימה. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו, סיפר גפן למאות אלפי העוקבים על האירוע, ומיהר להרגיע: "לכל המודאגים, משאית נכנסה בי , כולם בריאים ושלמים". הציוץ זכה מיד לעשרות ליייקים והמגיבים הרבים מיהרו לאחל לו בריאות טובה והחלמה מהירה. 

"הוא גם יפה תואר": אביב גפן הזמין - עיתונאי ערוץ 12 עלה לשיר

זמן קצר לאחר מבצע "מגן וחץ", ולאחר ששמו נקשר בסערה כאשר החליט לקיים את נשף הרוק המפורסם בתל אביב למרות המצב הביטחוני, ערך הזמר האהוב הופעה בהיכל התרבות באשקלון, והזמין לבמה לא אחר מאשר כתב ערוץ 12 בדרום, תמיר סטיינמן. "הוא גם יפה תואר, לא כמוני", אמר אז, אני רוצה להפתיע אותו, ולראות אם יש לו אומץ כי זה אשקלון - להזמין אותו לבמה לשיר איתי שיר אחד. גבירותיי ורבותיי, בואו ניתן הרבה אהבה לתמיר סטיינמן". הכתב האהוב עלה לבמה, נרגש ומבויש, והחל לשיר עם גפן את שירו "ואולי". אחרי הדואט אמר סטיינמן: "תודה אביב, אוהבים אותך, מלך". הוא הוסיף: "תודה גם לכל תושבי הדרום, אף אחד לא ישבור אותנו".