מנכ"ל משרד התרבות והספורט מתפטר לאחר חצי שנה - וזו הסיבה

כפיר סויסה הודיע על סיום תפקידו ויתמודד לראשות העיר קריית גת בבחירות הקרובות: "להצעיד את העיר בה נולדתי, ובה אני מגדל את ילדיי - למקום בו היא ראויה להיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/23 11:34 טז בסיון התשפג

מנכ"ל משרד התרבות והספורט מתפטר לאחר חצי שנה - וזו הסיבה
כפיר סוויסה, צילום: עודד קרני CC BY-SA 4.0

מנכ"ל משרד התרבות והספורט, כפיר סוויסה הודיע הבוקר (ב') על סיום תפקידו ועל כך שיתמודד לראשות העיר קריית גת בבחירות הקרובות מול ראש העיר המכהן, אבירם דהרי: "להצעיד את העיר בה נולדתי, ובה אני מגדל את ילדיי - למקום בו היא ראויה להיות", אמר.

ממכבי עירוני קריית גת ועד להתמודדות על תפקיד ראש העיר

ב-2014 מונה סוויסה בן ה-39 למנכ"ל קבוצת הכדורסל מכבי עירוני קריית גת, ושימש בתפקיד עד 2018. מאותה שנה ועד ינואר 2023 כחבר במועצת העיר קריית גת מטעם סיעת "קריית גת מנצחת" שזכתה בשני מנדטים בראשותו ויושב ראש ועדת הביקורת של המועצה. בין השנים 2020–2021 שימש כראש המטה של יו"ר הקואליציה בכנסת מיקי זוהר, וניהל את צוות הלשכה ועבודת יו"ר הקואליציה מול ועדות הכנסת השונות, שרים וחברי כנסת. בנובמבר 2021 מונה לדירקטוריון קרן קיימת לישראל וכיהן גם כיו"ר ועדת המפ"ק (מנהל פיתוח הקרקע) בקק"ל. באותו החודש מונה לכהן בתפקיד מנכ"ל הליכוד העולמי, תפקיד בו כיהן עד 2022.

מיקי זוהר

מיקי זוהר | צילום: אורן כהן

בינואר 2023 מינה שר התרבות והספורט מיקי זוהר את סויסה לתפקיד מנכ"ל משרדו, וב-15 בינואר מינויו אושר על ידי ממשלת ישראל, היום כאמור, הודיע כי הוא מסיים את תפקידו.