מזל טוב: השחקן שחזר בתשובה התחתן - צפו בסרטון המרגש

"קול חתן וקול כלה": מספר חודשים לאחר שהודיע כי חזר בתשובה והתקרב לחסידות חב"ד, אסף הרץ נישא להדר קניאל בחירת ליבו, בטקס מרגש וכמובן - כדת משה וישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/23 20:37 טו בסיון התשפג

מזל טוב: השחקן שחזר בתשובה התחתן - צפו בסרטון המרגש
אסף הרץ התחתן, צילום: באדיבות: איציק אוחנה 'כיכר השבת' (תיוג: @itzik_ohana_) ו'הרבנית של האינסטגרם' (תיוג: @harabanit) @hadarkaniel @asafhertz

"כמשוש חתן על כלה": השחקן אסף הרץ, שלפני מספר חודשים הודיע כי חזר בתשובה והתקרב לחסידות חב"ד, התחתן הערב עם בחירת ליבו, הדר קניאל. הרב חיים יוסף גינזבורג ראש ישיבת חב"ד ברמת אביב כובד בסידור החופה והקידושין באירוע המרגש.

לפני מספר חודשים, בראיון לשליח חב"ד מתל אביב הרב איתי גבאי, סיפר הרץ על החזרה בתשובה: "כמות הקידוש השם שקיבלתי בהודעות והחיוביות של עם ישראל, הגילוי אהדה זה דבר שהוא קודם כל מאוד מרגש, הוא מרחיב את הלב, והמציאות משתנה, אנשים קרובים אלי, אנשים רחוקים ממני".

עוד סיפר, "היום אני אומר משהו אישי - אמא שלי באה אלי מעצמה, אני לא מדבר איתה על הדברים האלה בכלל והרי להורים הכי קשה עם מהלכים מאוד קיצונים, אבל היא באה אלי היום ואומרת לי: 'אסף אני רוצה להתחיל לשמור שבת', זה לא שאני אמרתי לה משהו, אנחנו רק מתנהלים".