הכתבת החרדית קובעת: אדם דתי לא יכול להיכנס לבית האח הגדול

הכתבת החרדית, אפרת פינקל, לא הצליחה להתעלם מכניסתו של דייר חרדי לבית האח הגדול. במסגרת שאלות ותשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה היא הביעה את דעתה בחריפות, "זה כמו שאני אגיד שזה בסדר לעבוד בטלוויזיה"

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 04/06/23 12:10 טו בסיון התשפג

הכתבת החרדית קובעת: אדם דתי לא יכול להיכנס לבית האח הגדול
אפרת פינקל, צילום: רן יחזקאל חדשות 13

הדייר החרדי שנכנס לבית האח הגדול, יענקי גולדהבר, עורר שיח גדול בקרב הציבור הדתי הרחב, שתהה כיצד אדם שומר תורה ומצוות יכול להיכנס לבית מרושת מצלמות עם לא מעט בעיות צניעות. למרות שהפקת התכנית מספקת לדיירי הבית תשמישי קדושה ועזרים לשמירת השבת והכשרות, הכתבת החרדית אפרת פינקל לא חושבת שדייר דתי יכול להיכנס לבית המפורסם במדינה.

"זה כמו שאני אגיד שזה בסדר לעבוד בטלוויזיה"

במסגרת שאלות ותשובות שערכה אתמול (שבת), פינקל נשאלה לדעתה לגבי גולדהבר. לפני שפירטה את דעתה הכתבת הבהירה שהיא לא צופה בתכנית ושמעה על כך מהרשתות החברתיות. "יענקי מסביר שזה לא סותר ואפשר להיות גם חרדי וגם להיכנס לבית האח", הכתבת לא התרשמה, וכתבה בציניות גלויה, "הלם שהוא נכנס וגם חושב שזה לא סותר, זה כמו שאני אגיד שזה בסדר לעבוד בטלוויזיה".

פינקל קבעה, "זה כן סותר", והסבירה מיד, "לא חושבת שבית האח הגדול הוא מקום מתאים לבחור שומר מצוות". הכתבת התייחסה לשני היבטים: עובדתית - מבחינת כשרות, שמירת שבת, צניעות, ייחוד ועוד. ומהותית - מכיוון שלדעתה מדובר בתכנית בידור רדודה וחסרת מהות ושליחות.