מזל טוב! בנו של ראש העיר הדתי התארס

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, בישר בחשבון הפייסבוק שלו כי בנו, אחיה, התארס עם בחירת ליבו אפרת. בפוסט שפרסם כתב בהתרגשות: "יש רגעים שלא צריך הרבה מילים בכדי לתאר אותם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/23 20:03 יב בסיון התשפג

מזל טוב! בנו של ראש העיר הדתי התארס
אלון דוידי ומשפחתו, צילום: באדיבות המצולם

"קול ששון וקול שמחה, קול חתן וקול כלה": לאלון דוידי, ראש עיריית שדרות מזה 9 שנים, שיתף הערב (ה')  פוסט מרגש במיוחד בחשבון הפייסבוק שלו, בו סיפר לעוקביו, חבריו ותושבי שדרות, כי בנו אחיה ואפרת בחירת ליבו - התארסו הערב. "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו", כתב ראש העיר.

אלון דוידי: "יש רגעים שלא צריך הרבה מילים בכדי לתאר אותם"

דוידי תיאר את ההתרגשות הגדולה, "יש רגעים שלא צריך הרבה מילים בכדי לתאר אותם. הלב מחסיר פעימה מהתרגשות על אירוסיו של בננו אחיה עם בחירת ליבו אפרת", והוסיף איחול בשמו ובשם אשתו: "מאחלים לכם שתקימו בית שמח ואת כל הטוב שיש. אלון ונורית".

כאמור, דוידי מכהן כראש עיריית שדרות שנים ארוכות. לפני מספר שבועות העיר הייתה תחת מתקפת טילים של הג'יהאד האסלאמי, מתקפה שהוביל למבצע "מגן וחץ". דוידי לא חסך ביקורת על התנהלות המדינה מול הטרור מעזה:  "במצטבר החמאס והג'יהאד שולטים במציאות של חצי מיליון מתושבי מדינת ישראל, הם מחליטים מתי לירות ומתי ליזום ומדינת ישראל נגררת ולא יוזמת, לא מנהלת שום דבר".