"כתבת עלי פוסט פעם": עירית לינור פגשה אדם מוכר וחששה להתבזות

פאנליסטית הפטריוטים שוחחה עם אדם מוכר בחדר האיפור של ערוץ 14 אך גילתה באמצע שאין לה מושג עם מי היא מדברת. היא החליטה לשאול ישר ולעניין "איך קוראים לך" - כך הוא הגיב

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/23 13:06 יב בסיון התשפג

"כתבת עלי פוסט פעם": עירית לינור פגשה אדם מוכר וחששה להתבזות
עירית לינור, צילום: ללא קרדיט

אשת התקשורת, עירית לינור, חברת פאנל בתכנית "הפטריוטים", שיתפה עם עוקביה סיפור משעשע במיוחד שהתרחש באחורי הקלעים של ערוץ 14. בפוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה, תיארה את שגרת היומיום בערוץ, וסיפרה על שיחת ריכולים שגרתית בחדר האיפור. 

אשת התקשורת, שכותבת גם טור שבועי בעיתון, סיפרה כי כל הנוכחים בחדר השתתפו בשיחה, ובמיוחד "בחור סופר-אינטליגנטי" שלקח חלק פעיל ולא מוכר לה בעליל, אך התנהג כאילו "הוא מכיר אותנו ואנחנו אותו". 

"אני דודו אוואט. כתבת עלי פוסט פעם"

"זה קורה להרבה אנשים. אנחנו מנהלים שיחה עם מישהו שנדמה שהוא מכיר אותנו ואנחנו אותו, רק תהרגו אותנו אם אנחנו זוכרים את השם שלו ברגע הספציפי הזה", כותבת לינור, "אנחנו חוששים להתבזות, ולכן נותר לנו רק לקוות שמתישהו תיווצר הזדמנות ספונטנית לסגור את הפינה בלי לשאול באופן ישיר: סליחה, אבל איך קוראים לך?'".

לינור לא תיארה לעצמה, שהאדם המדובר הוא לא אחר מאשר שוער נבחרת ישראל לשעבר דודו אוואט. בפוסט שהעלתה בשנת 2021 נגד ניסיון הדחתו מפאנל הפרשנים של ערוץ הספורט בגלל דעותיו הימניות, הרעיפה עליו העיתונאית מחמאות וכתבה: "הוא גם ימני וגם נורא נורא נורא נורא מצחיק. וחמור מזה: הוא צוחק גם על השמאל, גם על הממשלה וגם - תחזיקו חזק - קרפיונים יקרים ואהובים - על אשכנזים!!!!!!!! ועל האוכל שלנו!!!!!!" לינור אף המליצה לעוקביה לרוץ ולעקוב אחריו בטוויטר. לינור מסיימת את הסיפור כך, "בחור הביט עלי בנימוס חומל ואמר: עירית, אני דודו אוואט. כתבת עלי פוסט פעם".